Bébi (Ansel Elgort) első ránézésre ártatlan, mint egy ministránsfiú. Hallgatag, odavan a jó zenéért, és egy helyes csajért (Lily James). Csak munka közben táltosodik meg – de akkor képtelenség utolérni, és nem is nagyon ajánlatos megpróbálni. Ugyanis Bébi bankrablók sofőrje: a legprofibbak is szeretnek rablás után vele menekülni, mert aki mellette ül a kocsiban, biztonságban érezheti magát.

De egy akció rosszul sül el, és a srácnak attól kezdve nem a zsaruk elől kell menekülnie, és nem mások bőrét menti. Doki, a félelmetes bandafőnök (Kevin Spacey) tűzött ki a fejére vérdíjat. És aki neki nem adja meg az elsőbbséget, az jobb, ha inkább megpróbál egy másik országban leparkolni…

KICSODA BÉBI?

Helyes, de kicsit naiv srác. Csendes, zárkózott, de a melóban felpörög. Ördöngösen kezeli a volánt, de a tettei következményeivel nem mindig számol. Ez Bébi, a Nyomd, bébi, a nyomd (Baby Driver) főhőse, akit Ansel Elgort alakít a filmben.

„Bébi a bankrablók sofőrje, aki a menekülésben segíti a bűnözőket – mondja a figuráról a film forgatókönyvírója és rendezője, Edgar Wright. – Kilóg a bandából, a kupaktanácsokon napszemüveg mögé rejtőzik, az iPodjával babrál, és a lehető legtávolabb telepszik le a többiektől. Azzal áltatja magát, hogy nem is bűnöző, csak egy sofőr, aki a munkáját végzi. Mégpedig veszettül jól – ám egyszer balul ütnek ki a dolgok, és onnantól Bébi az életéért fut.”

Amikor Wright a forgatókönyvet írta, egy Clint Eastwood- vagy Steve McQueen-típusú erős, hallgatag figurát képzelt el a szerepre. „Amikor dolgozik, elképesztően profi – magyarázza a rendező –, utána viszont visszavedlik hétköznapi sráccá. Rendes gyerek, csak balszerencséjére egy olyan melóban jó, amit egyáltalán nem szabadna csinálnia.”

Bébi a nap minden pillanatában zenét hallgat, a szenvedély hátterében azonban egy tragédia áll. „Évekkel korábban autóbaleset érte, és azóta folyamatosan zúg a füle – mondja Wright. – Mint annyi más hallássérült, ő sem szeret beszélni. De a zene tompítja a zúgást, és a srác teljesen rákattant. Már nem is tud nélküli létezni, a fülében állandóan szólnak a számok a lopott iPodokról.”

Siket nevelőapja, Joe (CJ Jones) megpróbálja kiszakítani alvilági környezetéből, és amikor a srác életében feltűnik a kedves, gyönyörű pincérlány, Debora (Lily James), a szerelem újabb lökést ad, hogy változtasson életén. Úgy dönt, hogy elvágja a szálakat, amelyek régi munkájához kötik, ám ennek súlyos ára van.

ÖVEKET BECSATOLNI, ZENE INDUL

Edgar Wright 21 évesen hallotta először Jon Spencer Blues Explosion című dalát, és rögtön arra gondolt, milyen remek autós üldözést lehetne csinálni erre a zenére. És húsz évvel később tényleg leforgatta a jelenetet!

„Mindig szerettem volna összehozni egy olyan akciófilmet, amit a zene mozgat – mondja Wright. – És Nira Park, Eric Fellner és Tim Bevan producerek partnerek voltak, hogy valóra váltsam az álmom.”

„Ez egy posztmodern zenés film – magyarázza Bill Pope operatőr, Wright régi munkatársa. – Nem énekelnek és táncolnak benne az utcán, hanem maga a világ működik zenére.”

„Edgar filmjei operatőri szempontból mindig nagyon húzósak – folytatja az operatőr –, ez a mostani azonban még a szokottnál is keményebb volt. Van benne bankrablás, lövöldözés, autós üldözés, verekedés, és minden őrületes tempóban, a zene ütemére.”

„Az első forgatási napon vettük az egyik legnehezebb jelenetet – meséli Ryan Heffington koreográfus. – Bébi három háztömbön halad keresztül vágás nélkül. Megkoreografáltuk a járókelőket, a pincéreket a kávéházakban, a játszadozó gyerekeket, a kutyasétáltatókat. Mindenki zenére mozgott, de úgy, hogy közben természetes maradt.”

„Ilyen akciófilm még nem született – kapcsolódik be Nira Park producer. – Az összes autós üldözés, akciójelenet és lövöldözés ahhoz a majd harminc dalhoz igazodik, amit Edgar választott ki. És ez a megkoreografáltság egyáltalán nem öncélú: segíti a nézőt, hogy belépjen Bébi világába, amelynek minden pillanatát áthatja a zene.”

A film alatt felcsendülő számokat a rendező sok évvel a forgatás megkezdése előtt Paul Machliss vágóval kezdte összeválogatni, és magát a forgatókönyvet is ezekre írta.

„A zene fontos volt a korábbi filmjeimben is – mondja Wright –, de most szintet léptem egy olyan főszereplővel, aki állandóan zenét hallgat.”

A projekt a Bébit alakító Ansel Elgort számára is rengeteg újdonságot hozott.

„A forgatókönyvet iPaden kaptam meg – meséli a színész –, és ha kattintottam a szöveg melletti ikonon, megszólalt a vonatkozó részhez tartozó szám. Az egész történetet a zene hajtotta, olvasás közben érezni lehetett a jelenetek ritmusát.”

„Edgar vizionárius rendező, akinek nagyon egyéni a stílusa – mondja Darrin Prescott, a második csapat rendezője és a film kaszkadőr-koordinátora. – Rettentően alapos, iszonyú magas követelményeket támaszt a munkatársaival szemben. Ez a film nekünk is hatalmas iskola volt.”

Wright figyelme még arra is kiterjedt, hogy Joe Loya személyében olyan technikai konzultánst szerződtessen, aki a kilencvenes években bankrablás miatt hét évet ült, így abszolút szaktekintély a témában. A forgatás alatt Loya ügyelt rá, hogy technikai szempontból minden bűntény hiteles legyen.

BANKRABLÓ KERESTETIK

Edgar Wright évekig gondolkodott a film szereposztásán. Bébit eredetileg alacsony fickónak képzelte el – „talán azért, mert én is kicsi vagyok", tréfálkozik a rendező –, de amikor találkozott Ansel Elgorttal, rájött, hogy senki más nem játszhatja el a főszerepet, csakis ő.

„A muzikalitásával nyűgözött le, és azzal, hogy több hangszeren is játszik – meséli Wright. – Az egyik kedvenc jelenetem, amikor a fülhallgatóján Dave Brubecket hallgat, és közben az asztalon zongorázik. Van abban valami elbűvölő, hogy egy mai huszonéves az ötvenes évek jazz zenéjét játssza.”

„Egy Los Angeles-i étteremben találkoztunk először, és szinte végig a zenéről beszélgettünk – emlékezik a fiatal színész. – A filmről nem sokat tudtam meg, az viszont kiderült, hogy a rendezőjével egy húron pendülünk.”

Elgort lenyűgözte a szerep összetettsége. „Bébi bankrablókat menekít az autóján, úgyhogy meg kellett tanulnom profin vezetni. A nevelőapja siket, és jelbeszéddel kommunikál, úgyhogy azt is el kellett sajátítanom. És egész élete a zene körül forog, úgyhogy a tánctudásomra is szükség volt.”

„Bébi folyamatosan bizonyítani akarja, hogy különbözik azoktól az alvilági figuráktól, akiket Doki, a bandafőnök összeverbuvált – mondja a Bébi bűntársát, Havert alakító Jon Hamm. – A társaság csupa nehézfiúból áll, akik nem értik, mit keres köztük egy ilyen tejfelesszájú kölyök.”

„Haver számára csak az a fontos, hogy Bébi érti-e a dolgát – folytatja Hamm. – És mivel a bankrablás olyan műfaj, ahol az ember élete a társaitól függ, Bébinek hamar bizonyítania kell, mit tud.”

A bankrablás megszervezője a félelmetes, nehézsúlyú bűnöző, Doki. A szerepre a rendező első számú jelöltje a kétszeres Oscar-díjas Kevin Spacey volt, és Wright személyesen repült el Baltimore-ba, ahol Spacey a Kártyavár legújabb epizódjait forgatta, hogy meggyőzze a színészt, fogadja el a felkérést.

„Doki igazi vezéregyéniség és remek pszichológus; ha nem bankokat rabolna, kiváló edző lehetne – elemez Wright. – Ütőképes csapatot kovácsol a szedett-vedett társaságból, amiben a pszichopatától a csodabogárig mindenféle figura megtalálható.”

A sofőr és a főnök kiválasztása után következett a banda többi tagja. „Bébivel együtt hét bankrabló szerepét kellett kiosztanunk – meséli Nira Park. – A feladat azért volt nehéz, mert változatos karaktereket akartunk, emellett olyan színészekre volt szükségünk, akiknek erős a zenei affinitása.”

Haver szerepével nem volt gond, ezt eleve Jon Hammra írta Wright. Az Emmy-díjas színész évekkel ezelőtt már a forgatókönyv első változatát is olvasta, és segített a fejlesztésében.

„Haver háttértörténete úgy szól – avat be Hamm –, hogy egykor sikeres bróker volt, de hozott pár rossz döntést, és végül a törvény másik oldalán kötött ki.”

Drágát, Haver bombázó barátnőjét Eiza Gonzalez játssza, akit Wright barátja, Robert Rodriguez rendező ajánlott a szerepre. „Drága kicsit flúgos csaj – mondja a szerepről Gonzalez –, aki nem teljesen ebben a világban él. A szerepet részben egy létező alakról, Candice Martinezről, a „mobilos bankrablóról” mintáztam, aki onnan kapta a nevét, hogy rablás közben is állandóan telefonált.”

Teljesen más vérmérséklet Dili, a rosszfiúk között is a legrosszabb. Őt az Oscar-díjas Jamie Foxx alakítja. „A pasas motivációja egyszerű – fejtegeti Foxx. – Ha pénzről van szó, nem ismer se istent, se embert. Ha gyenge láncszemet, elvarratlan szálat talál, nem sokat lacafacázik, megoldja a problémát.”

A csapat másik izomembere a Jon Bernthal által megformált Griff. „Olyan fickó, akivel nem jó ujjat húzni – mondja a szerepről Bernthal. – Nehézsúlyú bűnöző, akit az ember nem szívesen látna az ellenségei között.”

A bankrablók csapatát erősíti még Eddy, akit a Red Hot Chili Peppers basszusgitárosa, Flea alakít.

Debora, a pincérnő szerepére Wright az angol Lily Jamest kérte fel. „A lány egy étteremben robotol, nincs családja, vagy bárki, akihez kötődne – magyarázza a rendező. – Ő is imádja a zenét, ez hozza össze Bébivel.”

Bébi hallássérült nevelőapját, Joe-t a híres siket komikus, CJ Jones játssza. A forgatáson fantasztikus kapcsolat alakult ki közte és Elgort között, aki a szerep kedvéért tökéletesen megtanult jelelni. Wrightnak nem sikerült ilyen magas szintre jutnia, az ő rendezői utasításait a szájáról olvasta le Jones. „Ha az ember olyasvalakivel dolgozik, aki szájról olvas, hamar rájön, hogy a beszédének a fele fölösleges locsogás, és nyugodtan elhagyható – meséli Wright. – Ez a felismerés összefogottságra késztetett, ami nagyon is hasznomra vált.”

Wright számos rocksztárt is sikerült rábeszélnie, hogy vállaljon szerepet a filmben. Egy-egy rövid cameo erejéig feltűnik a vásznon Jon Spencer, Big Boi, Killer Mike, Sky Ferreira (egy flashbackben ő alakítja Bébi anyját) és Paul Williams.

ADD RÁ A KAKAÓT!

„A Nyomd, bébi, nyomd egész sztorija abból az alapötletből bontakozott ki, hogy csinálni kéne egy teljesen zenevezérelt filmet – magyarázza Wright. – Ezt a mozit minden pillanatában a zene mozgatja.”

A rendező már a forgatókönyv megírása előtt összegyűjtötte kedvenc számait – köztük olyan dalokat, mint a Jon Spencer Blues Explosiontól a „Bellbottoms”-t, a Damnedtől a „Neat Neat Neat”-et, és a Focustól a „Hocus Pocus”-t –, és amikor a jeleneteken dolgozott, ezekből merített ihletet.

A jelenetek tényleges koreográfiájának elkészítéséhez azonban igazi profit kért fel: azt a Ryan Heffingtont, aki többek között Sia „Chandelier” című dalának videoklipjében is közreműködött. Heffington munkatársa Ryan Spencer, a nemzetközi hírű táncos és koreográfus volt.

Elgort és a rablóbanda többi tagját játszó színész is rendelkezett zenei és táncos alapokkal, a koreográfus azonban így is nagyon megizzasztotta őket.

„Ebből a kínlódásból a vásznon semmi sem látszik – szögezi le Heffington. – A sok munkának pont az volt a célja, hogy minden mozdulat spontánul hasson.”

„Heffington egy zseni, aki megtanította a színészeket, hogy táncos fejjel gondolkodjanak – dicséri munkatársát Wright. – Rávezette őket, hogyan memorizálják a jelenetek ritmusát, és ezt a ritmust hogy fordítsák le mozgásra.”

A főszerepet alakító Elgorttal fél évvel a forgatás megkezdése előtt kezdte a tréninget Heffington. Elgort hét éves korától a The School of American Ballet növendéke volt, később a Professional Performing Arts School és a Fiorello H. LaGuardia High School hallgatójaként csiszolta tudását, így profinak számított. A gyakorlás elején nem foglalkoztak a szereppel: Heffington a színész természetes karakterét próbálta feltérképezni, és ebből építette fel a figura koreográfiáját. A többi színész a forgatás alatt vett mozgásórákat.

A sztori szerint Bébi innen-onnan összelopkodott iPodokról hallgat számokat. „Emiatt sokfajta stílus megjelenik a zenében – magyarázza Elgort. – A számok egy része nekem is új volt.”

A rendező Elgort egyik kedvenc számát is felvette a listára. „A meghallgatáson megkérdeztem tőle, melyik az a dal, aminek a szövegét elejét a végéig el tudná mondani – meséli a Wright. – Azt felelte, hogy a Commodorestől az „Easy". Elnevettem magam, mert ez az én iTunes listámon is ott szerepelt. Lejátszottam neki, kicsit improvizáltunk rá, és később a filmbe is betettük.”

A forgatáson jelen volt Wright régi munkatársa, Paul Machliss vágó, és valós időben megvágta a jeleneteket. „Népszerű számokkal dolgoztunk, és nem változtattunk rajtuk semmit – mondja Machliss. – Vállaltuk a kihívást, hogy minden akciójelenet pont olyan hosszú legyen, mint az alatta elhangzó nóta, és pontosan igazodjon a zene ritmusához.”

„Ez egy teljesen újszerű, formabontó film – összegez Heffington. – Ha a műfaját kéne meghatározni, azt mondanám: szerelmi történet akciókkal, üldözésekkel, erőszakkal, tánccal és zseniális színészi alakításokkal.”

A VOLÁN MÖGÖTT

A Nyomd, bébi, nyomd sava-borsát az elképesztő autós üldözések jelentik, és Wright szokott alaposságával készült a kulcsfontosságú jelenetek forgatására. Először három grafikussal storyboardot készített, aztán a rajzos forgatókönyvet animatikká fejlesztette tovább. (Az animatik vázlatosan kidolgozott animáció, amit a filmek előkészítése során használnak a tervezéshez.) Ezek után összedugta a fejét az operatőrrel, a kaszkadőrökkel és a hatás-csapattal, és közösen meghatározták, mely részekhez kell kaszkadőr, hol dolgozhat a színész, és milyen riggelést használjanak.

Az animációk alapján azt is eldöntötték, pontosan milyen beállításokra lesz szükség az egyes jelenetek forgatásánál. Wright ugyanis nem akart sok kamerával dolgozni, hogy aztán utólag, a vágószobában kelljen kimazsoláznia a rengeteg snittből a legjobb pillanatokat.

A rendező ahhoz is ragaszkodott, hogy az autós üldözéseket nappal vegyék fel. „Ezzel ugyan megnehezítettük az életünket, hiszen éjszaka könnyebb lezárni az utakat – indokolja döntését Wright –, viszont esztétikai szempontból rengeteg nyertünk, mert napfényben minden látványosabb.”

Drága és különleges autócsodák helyett Wright olyan kocsikat akart, amiket a bankrablásoknál valóban használnak. Utánanézett, milyen típusok vezetik a lopott autók listáját, és ezekből választott.

„Az igazi bankrablók kerülik a feltűnést – magyarázza Wright. – Olyan járgányokat kedvelnek, amik beleolvadnak a forgalomba. A fehér, a szürke és a vörös szín a menő, mert ilyenekből van legtöbb az utakon.”

Több mint 150 kocsit szedtek össze az üldözési jelenetekhez. Az autókat a második csapat rendezője, Darrin Prescott Jeremy Fry kaszkadőr-koordinátorral letesztelte, aztán a kaszkadőrcsapat feltuningolta, és itt-ott megerősítette őket.

Az első bankrabláshoz Wright egy vörös Subaru WRX-et szemelt ki. Ez a típus gyors, mozgékony, kiválóan alkalmas a menekülésre; voltaképpen egy álruhás versenyautó. A második bankrablásnál Wright választása egy bivalyerős Chevy Avalanche-re esett, amivel egy falat is át lehet törni, az utolsó bűntényhez pedig egy Mitsubishi Galantot választott, amit speciális riggeléssel láttak el.

Kevin Spacey bandafőnökhöz méltó járművet, egy Mercedes-Benz S550-t kapott, amelynek fedélzeti számítógépét módosították, hogy ne korrigálja a veszélyes manővereket.

Az üldözések és az ütközések is szigorú koreográfiát követtek, és mindegyik pontosan addig tartott, amíg az alatta szóló dal. Az autós kaszkadőrök munkáját tovább nehezítette, hogy míg a hasonló típusú filmekben a legveszélyesebb jeleneteket általában hatalmas, üres parkolókban forgatják le, és számítógépes utómunkával varázsolják az autók köré az épületeket, Wright maximalizmusa miatt itt minden felvétel eredeti helyszínen, élesben zajlott.

JELMEZEK

Courtney Hoffman jelmeztervező most dolgozott először Edgar Wrighttal, de korábban már olyan rendezők oldalán bizonyította tehetségét, mit Quentin Tarantino és Matt Ross.

Hoffman örömmel fogadta Wright döntését, hogy a filmet a történet helyszínén, Atlantában veszik fel. „Atlantában a férfiak szeretik az élénk színeket – magyarázza Hoffman. – Így én is erőteljes színpalettát használhattam, és minden szereplőhöz hozzá tudtam rendelni egy-egy jellemző színt.”

„Ami Bébit illeti, abban maradtunk a rendezővel, hogy a megjelenése teljesen átlagos – folytatja a jelmeztervező. – Egy fiatal srác, aki úgy modern, hogy nem követ egyetlen divatirányzatot sem.”

Miután Elgort több mint nyolcvan dzsekit felpróbált, és egyik sem nyerte el Wright tetszését, Hoffman feladta a válogatást, és munkatársaival több különböző dzsekiből állította össze a filmben látható ruhadarabot. Nagy műgonddal választották ki a póló színét is. „Fehérrel indítottunk – mondja Hoffman –, és a szürke felé haladva fokozatosan sötétítettük, ahogy Bébi egyre mélyebbre merül az erőszakban.”

Hoffman kedvenc karaktere a filmben az Eiza Gonzalez által megformált Drága. „Nála nagyon eleresztettem a fantáziámat – vallja be a jelmeztervező. – Az egyik lövöldözésnél egy lila szőrmebundát adtam rá: azt egyszerűen imádtam!”

„Drága pasija, Haver jóval idősebb a lánynál, és nagyon igyekszik fiatalosnak látszani – folytatja a Hoffman. – Ékszereket visel, és olyan cuccokat, amiket alighanem a barátnője választ ki neki. Valamikor menő bróker volt, öltönyben-nyakkendőben járt, most a bűnözők rocker életformáját éli.”

Jamie Foxx figurája, Dili az a típus, aki odavan a divatos holmikért. Hoffman és munkatársai szabályos közvélemény-kutatást rendeztek, hogy feltérképezzék az atlantaiak ízlését: a bevásárlóközpontokban megállították a vásárlókat, és kifaggatták őket kedvenc márkáikról. „Dilihez a piros színt párosítottam – magyarázza Hoffman –, és feliratos pólókat adtam rá, amelyek fennen hirdetik, viselőjük mekkora király.”

„Debórát legtöbbször abban a csinos pincérruhában látjuk, amit az étteremben visel – folytatja a jelmeztervező. – Viszont a magas szárú bakancs elárulja, hogy utálja ezt a munkát, és szeretne kitörni.”

Bár Hoffman szerint nem közvetlenül a filmzene ihlette a jelmezeket, inspirációt adott a tervezéshez. „Edgar hihetetlenül változatos anyagot állított össze – mondja Hoffman –, és ez a sokszínűség engem is arra bátorított, hogy engedjem szabadon a kreativitásomat.”

ATLANTA RITMUSA

A film díszlettervező Wright egyik legrégibb munkatársa, Marcus Rowland volt, aki a Haláli hullák hajnala, a Scott Pilgrim a világ ellen, a Vaskabátok és a Világvége után most ötödször dolgozott együtt a rendezővel.

„A filmben három nagy bankrablás szerepel, és Edgar szerette volna kerülni az unalmas ismétlődéseket – fejtegeti Rowland –, ezért a bűntények helyszínének két különböző stílusú bankot és egy postahivatalt választottunk.”

A nyitójelenetben Bébi az Atlanta belvárosában lévő patinás 1913 Healey épületből lép ki, ahol Doki lakása található. „Fontos volt az ház, de még fontosabb a környéke – magyarázza a díszlettervező. – A film javarészt autókban játszódik, vagyis a látvány meghatározója az út és az a látkép, ami az épületből elénk tárul.”

Az egyik legbonyolultabb díszlet az étterem volt, ahol Debora dolgozik. „Az atlantai repülőtér mellett találtunk egy bezárt vendéglőt – folytatja Rowland –, ezt alakítottuk át az ötvenes évek stílusában, amit Edgar imád. Debora ebbe a korszakba álmodja vissza magát, úgyhogy valami idealizált, nosztalgikus környezet akartunk köré varázsolni.”

A Nyomd, Bébi, nyomd! teljes forgatása Atlantában zajlott, és sok jellegzetes helyszín – többek közt a Goodfella’s Pizza, a Bacchanalia, a JCT Kitchen és a helyiek kedvelt kávézója, az Octane – beazonosítható a filmben. Az alkotók felhasználták az ikonikus lemezboltot, a Criminal Records-ot is, amely a zenefüggő Babi kedvenc tartózkodási helye.

„Amikor elolvastam a forgatókönyvet, arra gondoltam, hogy ez aztán izgalmas meló lesz – mondja Douglas Dresser helyszínfelelős. – Amikor aztán összeültünk Edgarral, és előadta az elképzeléseit, elfogott a rémület: te jó isten, hogy fogjuk ezt összehozni?”

„Több mint negyven utcát zárattunk le a felvételek során – meséli Dresser. – De mivel nem akartuk lebénítani a várost, a lezárásokat lehetőség szerint a hétvégékre időzítettük.”

Atlanta látképét meghatározzák a falakat ellepő, olykor egészen magas művészi értéket képviselő graffitik. Wright szerette volna ezeket is beépíteni a filmbe, és helyi graffitiseket kért föl, hogy dolgozzák meg a film díszleteit. A Nyomd, bébi, nyomd kedvéért született például a film elején megjelenő trombitás falfestményt, ami hamar a helyiek kedvencévé vált.

A FILMBEN FELCSENDÜLŐ DALOK

1.          Bellbottoms – Jon Spencer Blues Explosion

2.          Harlem Shuffle – Bob & Earl

3.          Egyptian Reggae – Jonathan Richman & The Modern Lovers

4.          Smokey Joe’s La La – Googie Rene

5.          Let’s Go Away For Awhile – The Beach Boys

6.          B-A-B-Y – Carla Thomas

7.          Kashmere – Kashmere Stage Band

8.          Unsquare Dance – Dave Brubeck

9.          Neat Neat Neat – The Damned

10.              Easy (Single Version) – The Commodores

11.              Debora – T. Rex

12.              Debra – Beck

13.              Bongolia – Incredible Bongo Band

14.              Baby Let Me Take You (in My Arms) – The Detroit Emeralds

15.              Early In The Morning – Alexis Korner

16.              The Edge – David McCallum

17.              Nowhere To Run – Martha Reeves & The Vandellas

18.              Tequila – The Button Down Brass

19.              When Something Is Wrong With My Baby – Sam & Dave

20.              Every Little Bit Hurts – Brenda Holloway

21.              Intermission – Blur

22.              Hocus Pocus (Original Single Version) – Focus

23.              Radar Love (1973 Single Edit) – Golden Earring

24.              Never, Never Gone Give Ya Up – Barry White

25.              Know How – Young MC

26.              Brighton Rock – Queen

27.              Easy – Sky Ferreira

28.              Baby Driver – Simon & Garfunkel

29.              Was He Slow (Credit Roll Version) – Kid Koala

(Intercom)