Amerikai zeneszerző, producer, dalszerző, rendező. Felsőfokú tanulmányait az UCLA-n végezte el. Egyetemi évei alatt szerződést kötött Almo Irving kiadóval, így dalokat írhatott Carly Simon-nak, majd közösen dolgozhatott David Lasleyvel, Jerry Knightal és Steve Cropperel.
1983-ban tanulni kezdett unokatestvérétől, George Bassmantől, aki komponistaként megírta A postás mindig kétszer csenget zenéjét. Aaron a 80-as évek közetépől előtérbe helyezte a producerkedést, és együtt kezdett dolgozni, olyan nagy nevekkel, mint Stewart Levine, Gary Katz, Steely Dan vagy Don... Több
Amerikai zeneszerző, producer, dalszerző, rendező. Felsőfokú tanulmányait az UCLA-n végezte el. Egyetemi évei alatt szerződést kötött Almo Irving kiadóval, így dalokat írhatott Carly Simon-nak, majd közösen dolgozhatott David Lasleyvel, Jerry Knightal és Steve Cropperel.
1983-ban tanulni kezdett unokatestvérétől, George Bassmantől, aki komponistaként megírta A postás mindig kétszer csenget zenéjét. Aaron a 80-as évek közetépől előtérbe helyezte a producerkedést, és együtt kezdett dolgozni, olyan nagy nevekkel, mint Stewart Levine, Gary Katz, Steely Dan vagy Don Was.
Nagy előrelépést jelentett karrierje szempontjából, hogy részt vehetett Aretha Franklin, Ray Charles, Sting, Phil Collins, Tina Turner, Seal és Christina Aguilera dalainak megalkotásában. A filmzeneiparban csak később kezdett hírnevet szerezni. Neki köszönhetjük többek között a Szerelmünk lapjai, Vállalati csalódások, Híd Terabithia földjére, Végszükség, Nász-ajánlat, Flicka, For Colored Girls, Isteni szikra, Szex és New York, Alpha Dog, és A Szörny mentőakció filmek zenéit.
(Queenakasha)