Én azért megkérdőjelezném az első helyet, még ha kétségkívül zseniális filmről is van szó. Nálam a Prestige kerülne az első helyre, a TDK második lenne, és a Memento lenne a dobogós. Az Inception istenítését viszont soha nem értettem, szerintem az a film eléggé lélektelen és üres, ráadásul Nolan szerintem túlracionalizálta az álmokat, miközben a témának sokkal jobban állt volna valami szürrealista vagy expresszionista megközelítés.
Én azért megkérdőjelezném az első helyet, még ha kétségkívül zseniális filmről is van szó. Nálam a Prestige kerülne az első helyre, a TDK második lenne, és a Memento lenne a dobogós. Az Inception istenítését viszont soha nem értettem, szerintem az a film eléggé lélektelen és üres, ráadásul Nolan szerintem túlracionalizálta az álmokat, miközben a témának sokkal jobban állt volna valami szürrealista vagy expresszionista megközelítés.