A Netflix 2022-ben kihívásokkal nézett szembe, előfizetőket veszített, és akadályokba ütközött az olyan új kezdeményezésekkel, mint a jelszómegosztási korlátozások és a hirdetéssel támogatott előfizetés.
A vállalat azonban most két egymást követő pozitív negyedéves jelentéssel fellendült. Egyúttal bejelentették, hogy áremelést hajtanak végre egyes előfizetési csomagok esetében az Egyesült Államokban, Nagy-Britanniában és Franciaországban élő felhasználók számára.
A Standard és a reklámmal támogatott csomagok változatlanok maradnak, de a Premium csomag 19,99 dollárról 22,99 dollárra, a Basic csomag pedig 9,99 dollárról 11,99 dollárra emelkedik.
A kihívások ellenére a Netflix jelentős számú, 8,76 millió új előfizetővel bővült a harmadik negyedévben, így elérte a 247,15 milliós összlétszámot. A második negyedévükben szintén 8%-os növekedést értek el az előző évhez képest.
A Netflix a növekedés nagy részét a reklámokkal támogatott tervüknek tulajdonítja.