Játsszunk gyikosost! (2022)Halina Reijn imádta a feszült összecsapást David és Greg között. „Imádom a férfiakat és azt, ahogy versenyeznek egymással. Nagyon érdekes és furcsa, hogy a legerősebbek akarnak lenni, vagy bármi másban kitűnni.”
#1
Játsszunk gyikosost! (2022)A nyitó csók Halina Reijn rendező kedvenc jelenetei közé tartozik a filmben, mivel valami „érzéki és állatias” dologgal akart kezdeni, mert az egész film alapvetően azt kérdezi, hogy civilizáltak vagyunk-e vagy vadállatok. A csók eredetileg néhány percig tartott.
Játsszunk gyikosost! (2022)Halina Reijn rendező Pete Davidsont akarta Davidnek, amint elolvasta a forgatókönyvet, és kijelentette: „Szerintem nagyon férfias, de nagyon vicces, és megvan benne a magabiztosság, a veszély és a sötétség, hogy egy ilyen srácot alakítson.”
#4
Játsszunk gyikosost! (2022)A Bodies Bodies Bodies játék a maffia vagy a vérfarkas változata. Halina Reijn rendező hozzátette, hogy hazájában, Hollandiában Moordenaarnak hívják, ami azt jelenti, hogy gyilkos. „Az egész arról szól, hogy ki hazudik és ki őszinte, ez pszichológiai hadviselés.” – jelentette ki.
#5
Játsszunk gyikosost! (2022)Halina Reijn rendezőnek tetszett, hogy hollandiai hippi kommunában nőtt fel. Az ilyen „rituálék” érdeklik őt egy baráti társaságban, ahol „fájdalommal, szórakozással és erotikus feszültséggel” játszanak. – mondta az igazgató.
Játsszunk gyikosost! (2022)„Metaforikus szinten a (kommunikációs) befogadás hiánya az, amiről a film szól” – mondta Halina Reijn rendező, hozzátéve, hogy társadalmunk manapság annyira a telefonjainkra koncentrál, és nem néz egymás szemébe. – „Ez egy figyelmeztető mese.”
#8
Játsszunk gyikosost! (2022)A filmzenét a Disasterpeace komponálta, és Halina Reijn rendezőnek azt a zenét adta, amit keresett, amit látszólag a Run Lola Run (1998) ihlette.
Játsszunk gyikosost! (2022)A tesztvetítések azt mutatták, hogy a közönség gyanakodni kezdett Bee karakterére, és bár a rendező, Halina Reijn úgy gondolja, hogy a film azt mutatja, aminek nem szabadna lennie, szereti, ha a nézők
#11
Játsszunk gyikosost! (2022)Halina Reijn rendező elismeri a befejezés általános abszurditását, mivel Bee fegyverrel fenyegeti Sophie-t, és ragaszkodik ahhoz, hogy lássa Jordannel váltott szöveges üzeneteit, az elmúlt tizenkét órában lezajlott vérengzés ellenére, de (ennyire) szereti az igazságot.
#12
Játsszunk gyikosost! (2022)Az utolsó sor, a "Van fogadtatásom." összegzi a filmet Halina Reijn rendező számára. "A fogadás mindennél fontosabb. Ha nincs vételünk, akkor nincs oxigénünk, úgy tűnik."
#13
Játsszunk gyikosost! (2022)Kalia Richardson a The New York Timesnak írt cikkében azt írja, hogy a film Z generáció szimbiotikus kapcsolatát gúnyolja a mobiltelefonjaikkal és az internettel, sötét humorral illusztrálva, mi történik, amikor ez a két dolog elérhetetlenné válik: "amikor a Wi-Fi kialszik , olyan, mintha oxigént veszítenének” – jegyezte meg Halina Reijn rendező. Richardson megjegyzi, hogy „a fizikai veszély ellenére, amellyel minden szereplőnek szembe kell néznie, virtuális valóságaik továbbra is központi szerepet töltenek be a cselekményben”, emlékeztetve arra, hogy a karakterek képtelenek személyesen kapcsolatba kerülni egymással anélkül, hogy a közösségi média „traumaközpontú” szakzsargonját használnák, mint pl. „gázfény”, „kioldó” és „mérgező”.