Múlt héten debütált a legnagyobb streaming szolgáltató kínálatában Catherine Tate legújabb sorozata, a Nők a sitten. A komikus színésznő egy amolyan dokumentum-paródiaszerűséget álmodott meg és a Netflix jóváhagyásával végig is vitte ezt az álmát. De örüljünk-e neki?

A Nők a sitten arra hivatott, hogy bemutassa a női elítéltek mindennapjait egy börtönben. Ez egy sima dokumentumsorozatnak teljesen jó téma lehetne, sőt, még egy dokumentum-paródiának is elfér. Csakhogy a jelek szerint Catherine Tate ezúttal elszámolta magát. Legalábbis a kritikusok szerint nem is kicsit.

A Rotten Tomatoes oldalán elég ritkák az olyan alkotások, amelyek 100 százalékos értékelést kapnának akár a kritikusoktól, akár a rajongóktól. De az talán még ritkább, ha bármely oldalon szó szerint 0 százalékos mutató áll és nem azért, mert még senki sem értékelte. Nos, a Nők a sitten jelenleg e kétes bravúr elkövetője. A kritikusoktól ugyanis egyetlen árva százalékot sem kapott.

A legtöbben pont azt emelik ki a legnagyobb negatívumként, amit a sorozat alkotói az egész show gerincének szántak: Catherinte Tate-et. Ő ugyanis nem csak rendezője a sorozatnak, de egyben fő- és mellékszereplője is, mivel a komikus minden epizódban több karaktert is megformál. A kritikusok szerint itt el is hasal az egész koncepció.

Érdekesség, hogy a rajongók ezúttal egészen eltérő véleményen vannak. Itt, a Mafabon ugyan a nem túl fényes 55 százalékos tetszési index a középszernek is csak az alját súrolja, viszont a Rotten Tomatoes oldalán a rajongói értékelések jelenleg 84 százalékon állnak. Igaz, itt is mindössze 55 értékelő szavazatai alapján (kritikusi oldalon is csak 8 kritika szerepel).

Megszületett volna ezzel a Netflix, de talán a streaming világ idei legnagyobb buktája?