Jennifer Lopez egy új, csábító klipben jelent meg, amelyet szerda reggel osztott meg a közösségi médiában.

A bronxi szépséget egy fukszia színű, szatén fehérneműben láthattuk az olasz Intimissimi márka számára készült reklámban, ugyanis ő lett a márka új arca!

'Az Amore igazi jelentése: jól érezni magam és jól kinézni Olaszországban' - állt a képaláírásban.

Az énekes-színésznő, aki immár az Oscar-díjas Ben Affleck felesége - a színész nemrég vásárolt egy 64 millió dolláros kastélyt Los Angelesben - a fotózás közben arról beszélt, mennyire szereti Olaszországot és a vásárlást.

Az 53 éves előadóművésznő egy csipkés melltartót és hozzá illő bugyit viselt, miközben hosszú, világosra festett haja a vállára omlott. Szintén a márka modelljeként láthattuk egy hálószobában is, amint egy fehér lepedővel borított ágyon feküdt vagy épp egy faasztal végére ült.

A sztár megvillantotta lenyűgöző hasizmait is, miközben több színöszeállítást is megmutatott a márka tavaszi kollekciójából. A képek először kedden jelentek meg.

A Ásó, kapa, géppisztoly színésznője egy a fehérnemű szetthez illő szatén köntöst is viselt egyes fotókon.

Az énekesnő - akinek a következő albuma a This Is Me... Now - 2022 szeptembere óta a cég legújabb globális nagykövete. Előtte a Szex és New York színésznője, Sarah Jessica Parker pózolt a cégnek.