Netflix: Egy új dokumentumfilm tarol a magyar nézők körében, rögtön az 1. helyre ugrott
Az elmúlt években az orvosok és a tudósok megújult érdeklődéssel tanulmányozták a bélrendszert. A kutatások feltárták, hogy az emésztőrendszer több, mint...
Salma mindent tűvé tesz, hogy megtalálja szüleit, akik csecsemőkorában magára hagyták őt. Több éves sikertelen próbálkozás után a kezébe kerül egy szülővárosa történetéről szóló könyv. Végre felcsillan a remény, és talán megtudhatja, kik a vérszerinti felmenői. A kutakodásban két… Több
Nagyon megpróbálták és tényleg hosszú éveket dolgoztak vele, de sajnos a hatalmas gigastúdiók alkotásain edzett nézőközönség igényeit egy ilyen színvonalú munkával nem igazán lehet kielégíteni.
Teljesen felesleges összehasonlítani a Cocóval, mert érződik rajta, hogy sokkal kevésbé amerikai módon közelíti meg a mexikói kultúrát, kicsit adottabbnak vesz tényeket - ettől még nem a legjobb rajzfilm, amit valaha láttam.
A film összbevétele 3 597 993 dollár volt (imdb.com), míg a magyarországi piacon 7 081 280 forintot termelt.
A filmet eredetileg 2017-ben mutatták volna be, abban az évben, amikor a Pixar Coco-ját, ám a mexikói filmstúdió nem tudott volna versenyre kelni a Pixar marketingbüdzséjével, így elhalasztották a premiert. Ez a film egyébként előbb kezdett el készülni: már 2004-ben tervben volt, ám pénzhiány miatt folyamatosan tolódott. A Pixar csak 2011-ben kezdett el dolgozni a Coco-n, ami eredetileg ugyanezt a címet viselte volna (Dia de Muertos), ám szerzői jogi kérdések miatt megváltoztatták.