Egyszerűen fantasztikus, hogy milyen szuperprodukciók születtek, hogy milyen ének- és tánctudású emberek szerepeltek ezekben a filmekben. Az a jó ebben a filmösszeállításban, hogy nem kell végignézni a többnyire bárgyú, hapiendes történeteket, hanem csak a legkiemelkedőbb – rövid – részletek alapján csodálkozhat el a néző, hogy mire volt képes anno az MGM. A tehetség és a látvány a lényeg, e két tényező pedig árvíz szerűen elárasztja a képernyőt. Az első részből az egyik legemlékezetesebb jelenet számomra az, ahogy Clark Gable énekli! és táncolja! a „Puttin’ on the Ritz” c. számot. Ezt a dalt már régóta nagyon kedvelem. Megtudtam, hogy 1929-ben Irving Berlin komponálta és rengetegen feldolgozták. Három óriási szereplő megérdemli, hogy név szerint is említsem; Fred Astaire, Gene Kelly és Judy Garland. Az első kettő tánctudása fenomenális, nem hiszem, hogy azóta valaki is felül tudta múlni őket. Két állócsillag a musical égboltján.
Egyszerűen fantasztikus, hogy milyen szuperprodukciók születtek, hogy milyen ének- és tánctudású emberek szerepeltek ezekben a filmekben. Az a jó ebben a filmösszeállításban, hogy nem kell végignézni a többnyire bárgyú, hapiendes történeteket, hanem csak a legkiemelkedőbb – rövid – részletek alapján csodálkozhat el a néző, hogy mire volt képes anno az MGM. A tehetség és a látvány a lényeg, e két tényező pedig árvíz szerűen elárasztja a képernyőt. Az első részből az egyik legemlékezetesebb jelenet számomra az, ahogy Clark Gable énekli! és táncolja! a „Puttin’ on the Ritz” c. számot. Ezt a dalt már régóta nagyon kedvelem. Megtudtam, hogy 1929-ben Irving Berlin komponálta és rengetegen feldolgozták. Három óriási szereplő megérdemli, hogy név szerint is említsem; Fred Astaire, Gene Kelly és Judy Garland. Az első kettő tánctudása fenomenális, nem hiszem, hogy azóta valaki is felül tudta múlni őket. Két állócsillag a musical égboltján.