Hosszú “száműzetés” után Johnny Depp csakugyan visszatérni látszik, noha a színész ezúttal nem egy új filmes szerepben szerepen volt látható.
Depp a Dior Sauvage illatának új, The Call Of The Blazing Sun reklámfilmjében kapott ugyanis szerepet, amely a feltételezések szerint nagyon kifizetődő volt a sztárnak, a márka ugyanis 20 millió dollárt fizethetett azért, hogy az év elején újra szerződjön velük.
“Merész és erőteljes, a maga lényegében, az igazságában testesíti meg a Sauvage lelkét” - írja a Dior az Instagramon.
Egyébként nem ez az első alkalom, hogy Depp a márka reklámfilmjében szerepel, korábban 2015-ben volt látható a Sauvage nevű illat promóciós filmjében. Nem mellékes az sem, hogy a Dior tulajdonképpen akkor is kiállt Depp mellett, Hollywoodban több szerződést is felbontottak vele, miután volt felesége, Amber Heard kapcsolaton belüli erőszakkal vádolta őt meg.
Depp legutóbb a Jeanne du Barry - A szerető című produkcióban volt látható, amelyet hamarosan a magyarországi mozikban is bemutatnak.