Netflix: Nem mindenki fog örülni az új bejelentésnek, itt az idő elbúcsúzni a legolcsóbb előfizetési csomagtólA kép forrása: Thibault Penin on Unsplash

A Netflix azt tervezi, hogy fokozatosan megszünteti a legolcsóbb, reklámok nélküli előfizetői csomagját a reklámokkal támogatott előfizetés javára, írja a Variety.

Ez a lépés a reklámokkal támogatott csomag sikeres bevezetését követi, amely az új regisztrációk 40%-át tette ki azokon a piacokon, ahol elérhető, és negyedévről negyedévre 70%-os növekedést ért el. Az alapcsomag kivezetése Kanadában és az Egyesült Királyságban 2024 második negyedévében kezdődik.

A Netflix célja, hogy a hirdetési csomaggal jobb értéket kínáljon, több streamet és nagyobb felbontást biztosítva alacsonyabb áron. Az eddigi reakciók alapján a vállalat úgy látja, hogy a hirdetési üzletág még mindig jelentős növekedési potenciállal rendelkezik a meglévő piacokon.