Shelly Johnson, ASC a Joker (Wild Card) operatőre - ez már a második filmje Simon West rendezővel.
Több, mint 70 nagyjátékfilmet forgatott, ezek közt olyan mozik vannak, mint az Amerika Kapitány: Az első bosszúálló (Captain America), Jurassic Park 3. (Jurassic Park III), Brilliáns meló (The Big Bang), Farkasember (The Wolfman), Az utolsó erőd (The Last Castle), Hidalgo - A tűz óceánja (Hidalgo).
„A Jokerben (Wild Card) az volt a célom, hogy megmutassam az ellentétet Las Vegas jól ismert arca és a kevésbé csillogó városrészek látványa között. William Goldman forgatókönyve is éppen ilyen volt, különböző rétegek rakodtak egymásra, és mindegyik világnak megvolt a maga igazsága. Azt szerettem volna elérni, hogy a... Több
Shelly Johnson, ASC a Joker (Wild Card) operatőre - ez már a második filmje Simon West rendezővel.
Több, mint 70 nagyjátékfilmet forgatott, ezek közt olyan mozik vannak, mint az Amerika Kapitány: Az első bosszúálló (Captain America), Jurassic Park 3. (Jurassic Park III), Brilliáns meló (The Big Bang), Farkasember (The Wolfman), Az utolsó erőd (The Last Castle), Hidalgo - A tűz óceánja (Hidalgo).
„A Jokerben (Wild Card) az volt a célom, hogy megmutassam az ellentétet Las Vegas jól ismert arca és a kevésbé csillogó városrészek látványa között. William Goldman forgatókönyve is éppen ilyen volt, különböző rétegek rakodtak egymásra, és mindegyik világnak megvolt a maga igazsága. Azt szerettem volna elérni, hogy a látványvilág is többrétegű legyen. A belső tereket a fekete szín jellemzi. A Nick által bejárt utat a színek és az árnyalatok is jellemzik. Más és más stílusban vettük fel az akciójeleneteket, a homokfútta városrészeket és a ragyogó Vegast, ahol Nick nem találja a helyét.”
(forrás: Big Bang Media) (hp)