Ennél tökéletesebb reklámot nem kaphatott volna a Joker

A Warner elég érdekes módját választotta a promóciónak, de az biztos, hogy nagyon magabiztosak a  Joker  premierje kapcsán, amire, valljuk be, egy Arany Oroszlánnal a hátuk mögött, minden alapjuk megvan.

Bár a Joker  jelenleg 75 százalékon áll a RottenTomatoes kritikaaggregátor portálon, a szemlézett cikkek között bőven találni negatív véleményeket is. Nos, a Warner marketingesei úgy gondolták, hogy jó ötlet ezekből, az enyhén szólva sem hízelgő  írásokból a szövegkörnyezetükből kiragadni néhány mondatot, és ezzel reklámozni a filmet.    

Az IndieWire újságírója például egyáltalán nem rajongott  Todd Phillips Jokeréért (C plusz értékeléssel foglalta össze az élményt), szerinte a filmben nincs intellektualitás, zavaros, és semmivel sem több, mint egy átlagos popcorn mozi. Ilyen szövegkörnyezetben az, hogy hibátlanul elkészített tömegszórakoztatási termék, egészen más jelent, mintha csak a mondat ezen felét ragadják ki, a Warner szerint azonban jó poénnak tűnt ezzel hirdetni a filmet az Instagramon. 

Hogy milyen film is valójában a Joaquin Phoenix nevével fémjelzett Joker, arról hamarosan mi magunk is meggyőződhetünk, ugyanis a hazai premierdátumra már csak október 3-ig kell várnunk.

Ha lemaradtál volna a  Joker új, pénteken bemutatott magyar szinkronos előzetesértől, idelent be tudod pótolni.