A Netflix sikeresen kiterjesztette reklámokkal támogatott szolgáltatását: immár 70 millió globális felhasználó vette igénybe a csomagot, ami jelentős növekedés a korábbi becslésekhez képest, írja a Variety.
Ez a növekedés jelentős előrelépést jelez: a reklámokkal támogatott csomagot kínáló országokban az új Netflix-előfizetők több mint fele a hirdetéseket is magukban foglaló csomagot választotta, és valószínűleg messze még a vége.
Leginkább talán a Netflix betörése miatt az élő sportközvetítések piacára, ahol a karácsonyi NFL-meccsekkel debütál, és már számos nagy céggel kötött hirdetési partnerségekkel büszkélkedhet. A vállalat mindezek mellett az új hirdetési lehetőségeket sem veti mag, amit a Kiával való partnerségükben láthatunk majd testközelből a következő Squid Game szezonban.
Sőt, a platform a közönségmérés és a hirdetési technológia terén is fejlődik, a nézettség jobb felmérése érdekében a VideoAmp és más cégek, például a brazíliai Kantar Ibope CAV segítségével, miközben az Egyesült Államokban az Nielsennel kötöttek megállapodást az NFL-meccsek esetében, új módszertant alkalmazva az első féltől származó adatok és a hagyományos mérőszámok összehangolására.
Mindent egybevéve ma még talán megtippelni sem lehet, hol áll majd meg a Netflix növekedése, de egyelőre úgy áll a helyzet, hogy a streaming piacon még hosszú ideig megdönthetetlen lesz a dominanciája.