Halina Reijn
0

Szül.: 1975. november 10., Amszterdam, Hollandia

Adatlap
35
Filmográfia (35)
Díjak
15
Érdekességek (15)
3
Képek (3)
Kapcsolat
Hozzászólások

Érdekességek(15)

Játsszunk gyikosost! (2022) Halina Reijn imádta a feszült összecsapást David és Greg között. „Imádom a férfiakat és azt, ahogy versenyeznek egymással. Nagyon érdekes és furcsa, hogy a legerősebbek akarnak lenni, vagy bármi másban kitűnni.”
#1
Játsszunk gyikosost! (2022) A nyitó csók Halina Reijn rendező kedvenc jelenetei közé tartozik a filmben, mivel valami „érzéki és állatias” dologgal akart kezdeni, mert az egész film alapvetően azt kérdezi, hogy civilizáltak vagyunk-e vagy vadállatok. A csók eredetileg néhány percig tartott.
#2
Játsszunk gyikosost! (2022) Halina Reijn rendező azonnal felkérte a szereplőket, hogy készítsenek zenei lejátszási listákat arról, hogy mi tetszett nekik.
#3
Játsszunk gyikosost! (2022) Halina Reijn rendező Pete Davidsont akarta Davidnek, amint elolvasta a forgatókönyvet, és kijelentette: „Szerintem nagyon férfias, de nagyon vicces, és megvan benne a magabiztosság, a veszély és a sötétség, hogy egy ilyen srácot alakítson.”
#4
Játsszunk gyikosost! (2022) A Bodies Bodies Bodies játék a maffia vagy a vérfarkas változata. Halina Reijn rendező hozzátette, hogy hazájában, Hollandiában Moordenaarnak hívják, ami azt jelenti, hogy gyilkos. „Az egész arról szól, hogy ki hazudik és ki őszinte, ez pszichológiai hadviselés.” – jelentette ki.
#5
Játsszunk gyikosost! (2022) Halina Reijn rendezőnek tetszett, hogy hollandiai hippi kommunában nőtt fel. Az ilyen „rituálék” érdeklik őt egy baráti társaságban, ahol „fájdalommal, szórakozással és erotikus feszültséggel” játszanak. – mondta az igazgató.

#6
Játsszunk gyikosost! (2022) Halina Reijn rendező és Sarah DeLappe írónő nagyra értékelik Anton Csehov Platonov című darabját, amely egy férfiról szól, aki mindenkit elcsábít, „és úgy érezzük, Sophie (Amandla Stenberg) egy női Platonov.”
#7
Játsszunk gyikosost! (2022) „Metaforikus szinten a (kommunikációs) befogadás hiánya az, amiről a film szól” – mondta Halina Reijn rendező, hozzátéve, hogy társadalmunk manapság annyira a telefonjainkra koncentrál, és nem néz egymás szemébe. – „Ez egy figyelmeztető mese.”
#8
Játsszunk gyikosost! (2022) A filmzenét a Disasterpeace komponálta, és Halina Reijn rendezőnek azt a zenét adta, amit keresett, amit látszólag a Run Lola Run (1998) ihlette.
#9
Játsszunk gyikosost! (2022) Halina Reijn rendező azon töpreng, vajon a nézők rájönnek-e, hogy a fehérnemű, amit Bee talál Sophie autójában, Jordané.
#10
Játsszunk gyikosost! (2022) A tesztvetítések azt mutatták, hogy a közönség gyanakodni kezdett Bee karakterére, és bár a rendező, Halina Reijn úgy gondolja, hogy a film azt mutatja, aminek nem szabadna lennie, szereti, ha a nézők
#11
Játsszunk gyikosost! (2022) Halina Reijn rendező elismeri a befejezés általános abszurditását, mivel Bee fegyverrel fenyegeti Sophie-t, és ragaszkodik ahhoz, hogy lássa Jordannel váltott szöveges üzeneteit, az elmúlt tizenkét órában lezajlott vérengzés ellenére, de (ennyire) szereti az igazságot.
#12
Játsszunk gyikosost! (2022) Az utolsó sor, a "Van fogadtatásom." összegzi a filmet Halina Reijn rendező számára. "A fogadás mindennél fontosabb. Ha nincs vételünk, akkor nincs oxigénünk, úgy tűnik."
#13
Játsszunk gyikosost! (2022) Kalia Richardson a The New York Timesnak írt cikkében azt írja, hogy a film Z generáció szimbiotikus kapcsolatát gúnyolja a mobiltelefonjaikkal és az internettel, sötét humorral illusztrálva, mi történik, amikor ez a két dolog elérhetetlenné válik: "amikor a Wi-Fi kialszik , olyan, mintha oxigént veszítenének” – jegyezte meg Halina Reijn rendező. Richardson megjegyzi, hogy „a fizikai veszély ellenére, amellyel minden szereplőnek szembe kell néznie, virtuális valóságaik továbbra is központi szerepet töltenek be a cselekményben”, emlékeztetve arra, hogy a karakterek képtelenek személyesen kapcsolatba kerülni egymással anélkül, hogy a közösségi média „traumaközpontú” szakzsargonját használnák, mint pl. „gázfény”, „kioldó” és „mérgező”.
#14