2018.11.05 13:54 Artemisia Olvasottság: <100x
3

Monoton tengődés

Vígjátékként volt aposztrofálva a film és lássuk be , jobb is lett volna humoros stílusban bemutatni az elhízott Charlize Theron küzdelmét az anyaság és a háziasszony szerep fáradalmaival ; a történet és az alapfelállás rengeteg lehetőséget rejt magában, amiket egy vígjáték valóban fergetegesen kiaknázhatott volna. De a film dráma volta és üzenete nem igazán jött át nekem, mintha a rendező nem tudta volna megragadni azt amit ki szerette volna fejezni. Nincs is igazi cselekmény, az sem tiszta, hogy Tully valóságos személy-e, csak a végén sejtetik hogy nem az, csak Marlo régi énjének a kivetülése, akit egy mentális betegség hívott életre. És az hogy ez csak a végén derül ki nagy hiba, mert így nem érzékeljük annyira drámaian a helyzetet.

Ha az elejétől sejtjük az igazságot, jobban lehetett volna azonosulni Marlo-val és jobban át lehetett volna érezni a drámát , amin keresztül megy. Ámbár így is , úgyis túlságosan átlagos a sztori, mert végig az alaphelyzetet járja körül. Adott egy mentális betegséggel küzdő nő, akinek emellett nevelnie kell a 3 gyermekét is; és itt kellene bejönnie egy csavarnak, ami a film cselekményét szolgáltatja, de nem történik semmi más, a film végéig a mentálisan túlterhelt családanya monoton tengődését látjuk, amit végül "feldob" egy autóbaleset, de feltehetően a baleset után sem változott semmi, továbbra is túlterhelt anyukaként fogja nevelgetni a gyerekeit, annyi különbséggel hogy ezután talán egy terápira járást is be kell iktatnia...Vagyis egyszerűen nincs célja, tétje az egésznek. Charlize Theron, ezért kárt volt meghíznod !

60 Pszichoanyu  (2018)

dráma | misztikus | vígjáték

Marlo (az Oscar-díjas* Charlize Theron) várandós, kétgyermekes édesanya, akit testvére (Mark Duplass) különös ajándékkal akar meglepni: egy éjszakai dadussal. Marlo eleinte... több»

3