2021.11.28 21:53 Képkockák Olvasottság: 108x
1

Bárcsak ne fogyott volna ki a szufla a 70. perc környékén... Őszintén mondom, hogy az elmúlt évek egyik legérdekesebb thrillere volt a film, de sajnos a lezárás...

Könnyed esti mozizás gyanánt szinkronosan néztem a filmet. Mind a színészek és a szinkron is a helyén voltak, számomra abszolút hozta a thrillerhez kellő színvonalat.

Az alapsztori szerint egy fiatal férfi fegyverrel ront be egy tv-studióba, ahol azt követeli, hogy adják őt élő adásban. Természetesen ekkor a tv rögtön leveszi az adást, követve a protokollt, így alakul ki a film feszült alaphelyzete.

A karakterek jól fel voltak építve, volt kellő háttérsztori, és akár még 30 perccel több is belefért volna a filmbe, ha nem ilyen a lezárás.

Na igen, tipikus esete annak, mikor valami annyira tetszik, hogy szívesen részese lettem volna a készítési folyamatnak, hátha akkor máshogy alakul a film vége. A folyamatos nyomasztó és feszült légkör szinte alapja egy jó thrillernek, ami csak néha engedi levegőhöz jutni a nézőt. Ez szerencsére itt meg is valósul, de a film tetőfokán, ahol várjuk a csavart, a fordulópontot, a nagy robbanást... egyszer csak csönd lesz, és látjuk, hogy szertefoszlik minden, amit több mint egy óráig épített fel a film.

A legnagyobb probléma ráadásul az, hogy legalább 3 alternatív befejezést is el tudok képzelni, amik mind jobbak lennének, de sajnos a talán legrosszabbat láttuk, egy orbitálisan elfuserált cliffhanger formájában, ami egy B kategóriás sorozat évadzárójában talán még jó lehet, de nem egy olyan film végén, ami hihetetlen magaslatokba juthatott volna, ha az írók szabadjára engedik a fantáziájukat.

dráma | thriller

1999-ben Sebastian bezárkózik egy tévés stúdióba. Van két túsza, egy fegyvere és egy fontos üzenete a világ számára. több»

1