A Coca-Cola nemrégiben készült, túlnyomórészt mesterséges intelligencia felhasználásával készült ünnepi reklámját a nézők elég kemény kritikával illették a hitelesség és a kreativitás hiánya miatt.
A reklámot sokan életlennek és üresnek ítélték, a vélemények szerint hiányzik belőle valami emberi, amely hagyományosan az ünnepi nosztalgiához kapcsolódik. A reklám kritikusai úgy vélekedtek a YouTube-on, hogy hirdetés háttérbe szorítja a valódi művészeket, akik helyett a mesterséges intelligenciát használják, amely végül furcsának hat és nem igazán meggyőző.
Annak ellenére, hogy a Coca-Cola azt állítja, hogy az emberi kreativitást a technológiai innovációval akarja ötvözni, a reklám nem tudott érzelmileg rezonálni a közönséggel. Emellett a Coca-Cola egy élőszereplős ünnepi reklámmal is előrukkolt, mindkét szóban forgó hirdetést idelent is meg tudjátok nézni.


via JoBlo