Hiába átkozták sokan, nagyon bejött a Netflix húzása

Korábban hatalmas szkepticizmussal fogadták, ám nagyon úgy tűnik, hogy bejött a Netflix új stratégiája.

A streamingszolgáltató hirdetéssel támogatott előfizetői csomagjának bevezetése ugyanis hatalmas növekedést ért el, amelynek eredményeként már világméretűen 23 millióhavi aktív felhasználót számlálnak.

Az eredmény alig két hónappal azután született, hogy a Netflix bejelentette, hogy a hirdetéssel támogatott szintje világszerte meghaladta a 15 millió havi aktív felhasználót. Mindezt Amy Reinhard, a hirdetési üzletág elnöke közölte a Las Vegas-i CES 2024-en tartott Variety Entertainment Summiton.

“Mindent megtanulunk, iterálunk és együttműködünk a hirdetési partnereinkkel, hogy kitaláljuk, hogyan lehet ezt az üzletágat érdemben növelni”  - jelentette ki Reinhard a csúcstalálkozón. 

Amikor a Netflix és a Microsoft reklámtechnológiai megállapodásáról kérdezték, Reinhard közölte, hogy a partnerség sikeres volt. Az üzlet tükrözi a Netflix elkötelezettségét, hogy a versenyző streamingpiacon az élen maradjon, és folyamatosan fejlődjön a közönség igényeinek megfelelően.

A Netflix Basic With Ads csomagja az Egyesült Államokban és 11 másik országban 2022 novemberében került bevezetésre. Az Egyesült Államokban havi 6,99 dolláros árával gazdaságosabb alternatívát kínál, kevesebb mint fele annyiba kerül, mint a havi 15,49 dollárba kerülő Standard csomag.