A Netflix társ-vezérigazgatója a Cannes Lions fesztiválon beszélt a streamingszolgáltatóval kapcsolatos jövőbeli stratégiájáról.
Ted Sarandos, a Netflix társ-vezérigazgatója a Cannes Lions reklámfesztiválon csütörtökön tartott beszédében hivatalosan is megerősítette, amiről már hetek óta hallani, vagyis hogy a streamingóriás bevezeti a reklámokat. Sarandos a döntés hátterének részleteit is megosztotta.
A Netflix sokáig ódzkodott a reklámoktól, csakhogy miután az elmúlt negyedévben 200 000 előfizetőt veszített, bejelentették, hogy új ügyfelek bevonása érdekében bevezetnek egy olcsóbb, reklámokkal támogatott szintet a szolgáltatásába. A jó hír tehát az, hogy ezek szerint jelenlegi konstrukció marad, aki továbbra is reklámok nélkül szeretné igénybe venni a szolgáltatást, az megteheti, akit viszont nem zavarnak a hirdetések, olcsóbb előfizetésre is válthat.
"Egy nagy ügyfélszegmenst hagytunk ki, mégpedig azokat, akik azt mondják: "Hé, a Netflix túl drága nekem, és nem bánom a reklámokat"" - mondta Sarandos csütörtökön, amikor a Cannes Lions színpadán a Sway podcast műsorvezetőjével, Kara Swisherrel beszélgetett.
"Hozzáadunk egy hirdetési szintet; nem adunk hozzá hirdetéseket a Netflixhez, ahogyan ma ismerik. Hozzáadunk egy hirdetési szintet azoknak az embereknek, akik azt mondják: 'Hé, alacsonyabb árat akarok, és reklámokat fogok nézni.'"
Sarandost idén a Cannes Lions ‘Az év szórakoztatóipari személyisége’ díjjal is kitüntetik.
Arról, hogy mennyibe fog kerülni az olcsóbb, hirdetéses csomag, egyelőre nincsenek információk.