Hoppá, már idén jönnek a reklámok a Netflixre!

A Netflix novemberre szeretné előrehozni a hirdetéssel támogatott csomagját, így a streamingszolgáltató megelőzheti még a Disney+ előtt bevezetheti az új üzleti modelljét.

“Még az elején járunk annak eldöntésének, hogy hogyan indítsuk el az alacsonyabb árú, reklámokkal támogatott szintet, és még nem hoztunk döntést. Szóval ez mind csak spekuláció egyelőre” - nyilatkozta a Netflix szóvivője a The Wrap magazinnak.

Bár a Netflix még júliusban tartott befektetői felhíváson azt állította, hogy várhatóan 2023 elején indítja el a hirdetéseket, a WSJ csütörtökön arról számolt be, hogy több potenciális hirdetőt azzal keresett meg a streamingszolgáltató, hogy a csomag már november elsején elindulhat.

A további értesülések szerint a a streamingszolgáltatóval folytatott megbeszéléseken a hirdetésvásárlók közül a Netflix 65 dollárt szeretne kérni 1000 néző eléréséért, ami jelentősen magasabb lenne a más szolgáltatók üzleti modelljében meghatározottnál.

Egy órányi játékidő négy percnyi reklámterhelést kap majd, amely jelentősen kevesebb egy átlagos televíziós reklámnál, a bejátszások pedig még a filmek előtt kerülnének megjelenítésre.