Képmutatással vádolják Jason Momoát

Jason Momoa amellett, hogy népszerű színész a környezetvédelem egyik szószólója is. Rendszeresen felszólal az egyszer használatos műanyagok ellen és az óceánok védelmében. De most könnyen lehet, hogy öngólt rúgott, amikor egy új videót tett közzé. A környezetvédők ugyanis ízekre szedik miatta.

Jason Momoa a videóban azzal kampányol az egyszer használatos műanyagok használata ellen, hogy levágja ikonikusnak számító hajfürtjeit. Közben arról beszél, hogy elege van a műanyag villákból és hasonlókból, majd felszólítja rajongóit, hogy csatlakozzanak hozzá és próbálják meg kiszorítani az életükből az ilyen műanyag termékeket.

A videóban aztán nagyot kortyol egy alumíniumpalackos vízből, amit történetesen egy olyan cég gyárt és terjeszt, amelynek 49 százalékban tulajdonosa a színész. Ez volt az a pont, ahol a Center for Organizational Research and Education (CORE) képviselőinél elszakadt a cérna.

A szervezet egy egész oldalas hirdetésben reagált, amelyet az USA Todayben tettek közzé. Ebben arra hívják fel a figyelmet, hogy a Jason Momoa által reklámozott és használt alumíniumpalackok ötször több szennyezést jelentenek a környezetre mint a műanyagok. Nem csak az előállításuk környezetszennyezőbb, de sokkal nagyobb arányban végzik a szemétben mint az újrahasznosítható műanyag palackok. Éppen ezért képmutatással és rajongói megtévesztésével vádolják a színészt, aki szerintük csak egy olcsó marketing fogásnak használta a videót.

Jason Momoa egyelőre nem reagált az őt ért vádakra. A színész legújabb filmje, az Álomország éppen ma debütál egyébként a Netflix kínálatában.