Még a Netflixnél sem számítottak ekkora sikerre

A Netflix 2023. harmadik negyedévi jelentése szerint 8,76 millióval nőtt az előfizetők száma. Szeptember 30-ig összesen 247,15 millióan fizettek elő a platformra. 

A hirdetésekkel támogatott csomagjuk egyre nagyobb teret nyert, és ismét 70%-kal nőtt. Ez a csomag 6,99 $/hó áron volt elérhető, ami elsősorban az Egyesült Államokban eredményezett jelentős növekedés. A vállalat emelte az alap- és prémium tervezetek árait is az Egyesült Államokban, Franciaországban és az Egyesült Királyságban. 

A növekedéshez olyan népszerű tartalmak járultak hozzá, mint a One Piece című manga adaptációja és a Briliáns elmék című dráma. 

A második negyedévben a fizetős előfizetők száma 5,89 millióval nőtt, és világszerte elérte a 238,39 milliót. Ezek a számok már csak azért is igen impozánsak, mivel a Netflix 2023-tól nem számolt előfizetői növekedéssel. 

A Netflix 2023-ra 6,5 milliárd dolláros szabad cash flow-t vár, ami a korábbi 5 milliárd dolláros előrejelzéshez képest újabb növekedést jelent. 

A harmadik negyedéves jelentés felülmúlta a Wall Street várakozásait, a részvényeik 345,91 dolláros áron zártak.