Az idei évben Taylor Swift a zenében elérte azt, amit Barbenheimer a filmben. Megdöbbentő izgalom tört ki világszerte, ahogy rajongók milliói a közösségi médiában fejezik ki lelkesedésüket a The Eras Tour miatt. Ez a várakozási hullám a kívülállók számára felfoghatatlannak tűnik, de az… Több
Az idei évben Taylor Swift a zenében elérte azt, amit Barbenheimer a filmben. Megdöbbentő izgalom tört ki világszerte, ahogy rajongók milliói a közösségi médiában fejezik ki lelkesedésüket a The Eras Tour miatt. Ez a várakozási hullám a kívülállók számára felfoghatatlannak tűnik, de az elkötelezett „Swifties” számára kristálytisztán látszanak a különlegesség okai. Ez a turné Taylor karrierjének csúcspontját jelenti, amely idén márciustól novemberig öt kontinensen 146 stadionbeli fellépést foglal magába. A turné címe már utal a jelentőségére, hiszen a turné egyfajta tisztelgés a kiterjedt diszkográfiája előtt: a figyelemre méltó 44 dal több mint három órába sűrítve, 10 felvonásra osztva, amelyek mindegyike egy-egy albumát képviseli.
Maga a film egy megvágott 165 perces dokumentumfilm, amely az első három koncertet örökíti meg, amelyet augusztus elején tartottak a Los Angeles-i Inglewoodban található SoFi Stadionban. Ez a látványos előadás a rajongók és a kritikusok elismerését egyaránt kivívta. A mozis létrejöttét az teszi olyan figyelemre méltóvá, hogy az összes nagy hollywoodi stúdió elutasította a munkabeszüntetések miatt. Swift ettől el nem riadva saját kezébe vette az ügyet, és addig kezdeményezett tárgyalásokat a mozihálózatokkal és filmforgalmazókkal, amíg el nem érte a sikert. Produceri minőségében jelentős szerepet játszott a vágási folyamatban is, biztosítva, hogy a rajongók kedvencei is helyet kapjanak az ő személyes válogatásai mellett.
(
csd)