Ízlések és pofonok (2007)Az USA Weekend szerint Catherine Zeta-Jones végigdolgozott egy estét kiszolgálóként a New York-i Fiamma Osteria-ban, hogy gyakoroljon a szerepre. Amikor a vendégek megjegyezték, hogy mennyire hasonlít Catherine Zeta-Jonesra, akkor csak annyit mondott: "Mindenki ezt mondja."
Chicago (2002)Rob Marshall azt szerette volna, ha Catherine Zeta-Jones megtartja természetes hosszúságú haját, a színésznő azonban ragaszkodott a rövid frizurához. Mint azt később a People magazinnak adott interjújában elmondta, erre azért volt szükség, mert ha megtartotta volna hosszú haját, akkor az a táncjelenetek alatt óhatatlanul is az arcába hullott volna, így pedig megkérdőjelezhetővé vált volna, hogy valóban ő hajtotta-e végre az összetett koreográfiákat.
#8
Chicago (2002)A film egyik producere, Martin Richard Michael Douglas és Catherine Zeta-Jones karácsonyi partiján vendégeskedett, amikor meghallotta énekelni Catherine Zeta-Jonest . Rövidesen felajánlották neki Roxie Hart szerepét, Catherine azonban elutasította és kikötötte, hogy vagy Velma Kellyt alakítja, vagy nem szerepel a filmben. Döntését azzal indokolta, hogy az ikonikus All the Jazz-számért önmagában megéri szerepelni a filmben.
#9
Chicago (2002)Velma Kelly karakterét eredtileg Madonnának szánták, Roxie Hartot pedig Catherine Zeta-Jonesnak. Azonban ezt keresztülhúzta Catherine Zeta-Jones, aki kizárólag Velma Kelly szerepét volt hajlandó vállalni.
#10
Chicago (2002)Nem sokkal a forgatás kezdése után kiderült, hogy Catherine Zeta-Jones gyermeket vár. Így át kellett szervezni a munkálatokat, és előre felvették a táncosjeleneteit, később pedig az operatőri munkát is át kellett szervezni, illetve egyes jeleneteknél testdublőrt alkalmaztak.
#11
Traffic (2000)Catherine Zeta-Jones áldott állapotban volt a forgatás során, ezért kissé át kellett írni a szerepét. Eredeti tervek szerint egy 2 éves fia lett volna a filmben.