1937-ben lépett először kamerák elé, ám az elkövetkezendő évtizedek nagyvilági hölgye ekkor még inkább csak félvilági hölgyeket vagy éppenséggel komornákat játszott.
Legelső filmes szerepei közül talán Az én lányom nem olyan bártündéreként emelkedik ki (bár nem sok szerepett kapott benne). Pár évvel később már Szeleczky Zita elegáns, de erényében fájón megtévedt mamáját alakította Nádasdy Kálmán Gyávaság című mozijában.
Lehotay... Több
1937-ben lépett először kamerák elé, ám az elkövetkezendő évtizedek nagyvilági hölgye ekkor még inkább csak félvilági hölgyeket vagy éppenséggel komornákat játszott.
Legelső filmes szerepei közül talán Az én lányom nem olyan bártündéreként emelkedik ki (bár nem sok szerepett kapott benne). Pár évvel később már Szeleczky Zita elegáns, de erényében fájón megtévedt mamáját alakította Nádasdy Kálmán Gyávaság című mozijában.
Lehotay Árpád és a tenorista Rösler Endre korábbi felesége az ötvenes években már a színész-rendező Apáthy Imre hitveseként nyert pardont, mint női konferanszié. Az eltüsszentett birodalomban ugyancsak főbb szerep jutott Sennyeinek, lévén a kényes-fényes Királynét játszhatta Tímár József oldalán, ám ez az alakítása, akár a teljes film, már csak jóval a színésznő halála után juthatott el a hazai közönséghez.
Akadt egy ténylegesen post mortem filmes szerepeltetése, hiszen a franciás sanzonénekesnőként remeklő és a Petőfi Színház ősbemutatójának Melittájával pályafutása csúcsára érkező Sennyei Vera hódító hangján szólal meg az Egy szerelem három éjszakája mindkét Melitta-dala.
(erdei1999)