Az HBO Max augusztusban leforgatta az első magyar, saját gyártású realityjét. A híd (The Bridge) című produkcióban a játékosok feladata egy 250 méteres híd megépítése volt, amellyel eljuthattak az összesen 30 millió forintos fődíjhoz.

A HÁTTÉR

 A produkció helyszíne a romániai Bélesi tó környéke volt. A produkciós és gyártási feladatokat a hazai piac egyik kiemelkedő tartalomgyártója a Free Monkeys Production végezte, az eredeti spanyol Banijay formátum megalkotója a Banijay Iberia helyi cége, a Zeppelin. A legújabb változatra vonatkozó szerződést a Banijay Rights, a Banijay globális forgalmazási részlege kötötte.

MÁSHOL MÁR SIKERT ARATOTT

Az HBO már régóta tervezgette, hogy az amerikai HBO Maxon sikerrel futó realityhez hasonlóan itthon is belekóstol a non-scripted műfajba. A választás az öt országban, köztük Ausztráliában, Brazíliában és Angliában már ismert és szeretett A híd című formátumra esett.

MINT MOND A PRODUCER?

Závorszky Anna, az HBO producere szerint: “A csatornánkon megtalálható tartalmak a minőségi szórakoztatás élményét nyújtják, ennek megfelelően kerestünk olyan reality műsort mely egyszerre hat az érzelmekre és a felmerülő morális dilemmáival elgondolkodtat. Úgy gondoltuk ez a történet jól fog rezonálni a nézők hétköznapi dilemmáival. A Híd (The Bridge) formátumban egy festői és szinte izolált természetben feszül egymásnak a közösség és az egyéni érdek, miközben a játékosok küzdelmével látványosan épül a nyereményhez vezető út. “ 

“A Híd egy összetett történet az elejétől a végéig, nincsenek benne formalizált elemek, semmi hasonló nem volt még a magyar piacon. Ennek a történetnek az a célja, hogy a szereplők felépítsenek egy hidat, és ezzel párhuzamosan híd keletkezzen az emberek között is.” - mondta Rubin Kristóf, a Free Monkeys Production producere. 

30 MILLIÓ CSAK 250 MÉTERRE

A játék során egy csapat idegen találkozik a vadonban, és csak egy közös van bennünk: mindannyian a 30 milliós nyereményt akarják. A pénz mindössze 250 méterre van tőlük, ám ahhoz, hogy elérjék azt, össze kell fogniuk. Csapatként versenyt futnak az idővel, miközben egyenként is erkölcsi dilemmákkal szembesülnek. 

A BIZALOMRA ÉPÜL

„A híd stratégiára, együttműködésre és bizalomra épülő játék. Szórakoztató kaland, ami alapvető emberi, morális kérdéseket vet fel: megosztanád vagy ellopnád az életed megváltoztató összeget valakitől, akit csak néhány napja ismersz? A brazil közönség nagyon szerette az HBO Maxon futó műsort, alig várjuk, hogy a magyar nézők is láthassák. – tette hozzá Annelies Sitvast, az HBO Max EMEA unscripted tartalmakért felelős vezetője.

A MŰSORVEZETŐ

A híd műsorvezetője a korábban újságíróként tevékenykedő, és egyik legnépszerűbb youtuberként ismert Magyarósi Csaba (galériánkban) lesz.