Nincs sima útja a következő Star Wars-filmnek: Solo: Egy Star Wars-történet történet folytatása során cserélődött a rendező, volt némi változás a szereposztásban, és nem igazán úgy sült el eddig a marketing, mint tervezték. És úgy tűnik, egy újabb ponttal bővül a lista.
A film előzetese után a Disney megjelentetett egy sorozatnyi karakter-posztert, amelyekből úgy tűnt, a film egy stílusosabb csomagolást kap, mint a szokásos Star Wars epizódok, ám hamar kiderült, hogy ennek megvan az oka. Mégpedig az, hogy „elképzelhető”, hogy a poszterek sima nyúlásai egy francia művész alkotásainak - a The Hollywood Reporter szerint.
Hachim Bahous francia grafikus a hétvégén töltötte fel Facebook-oldalára a Solo posztereit – saját munkáival egyetemben, amelyet egy sorozat albumhoz készített még 2015-ben, és valóban, a hasonlóság még a szakmán kívülieknek is feltűnő.
A Dinsey azt nyilatkozta a The Hollywood Reporternek, hogy a posztereket egy külső partnertől vásárolták, és vizsgálják az esetet. Mivel a filmet hamarosan bemutatják, a Disney valószínűleg örülne, ha nem kellene lecserélni a teljes marketinganyagot – így nagy esély van arra, hogy a művész élhet követelésével, miszerint jelenítsék meg a nevét és fizessék ki a munkáját, amit annak idején a Sonynak készített.
Kép forrása: The Playlist