Reklámok a Netflixen: Kiderült, bejött-e a platform sokat vitatott húzása

Erős fellendülést mutattak a számok idén a második negyedévben a Netflixnél, a streamingszolgáltató jelentése szerint ugyanis a hirdetésekkel támogatott csomagot választó felhasználók száma megduplázódott.

Ez alapján a Netflix 5,9 millió új fizetős előfizetőt szerzett, a jelszómegosztást megsértőkkel szembeni széles körű kemény fellépés ellenére, amelyet sokan vitattak az elmúlt időszakban. “Miközben tovább növeljük ezt a kört, a hirdetéssel ellátott csomagot választók száma közel megduplázódott az első negyedév óta -, ez még mindig egy kis bázistól származik, így a jelenlegi hirdetési bevétel nem lényeges a Netflix számára" - olvasható a közleményben.

“Egy hirdetési üzletágat a semmiből felépíteni nem könnyű, és sok kemény munka áll előttünk, de bízunk abban, hogy idővel a hirdetéseket több milliárd dolláros plusz bevételi folyamattá tudjuk fejleszteni” - olvasható a továbbiakban.

A Netflix nyolc hónappal ezelőtt indította el a hirdetésekkel ellátott csomagot a Microsofttal együttműködve, miután a vezetők évekig hangoztatták, hogy nem áll szándékukban a reklámüzletágba beszállni.

A platform vezetősége azt is elmondta, hogy viszonylag kevesen mondták fel az előfizetésüket, miután bevezették az új rendszert.