Reklámszüneteket vezet be az egyik legnagyobb streamingszolgáltató, nagyobb havidíjért megúszhatják az előfizetőkA kép forrása: Glenn Carstens-Peters on Unsplash

Az Amazon Prime Video a Netflix és a Disney+ nyomdokaiba lépve reklámokkal támogatott streaming modellt vezet be. 

Az Egyesült Államokban a felhasználók a jelenlegi 14,99 dolláros havi díjat fizetik majd ezért a reklámokkal támogatott modellért. A reklámmentes élményért további 2,99 dolláros havi díjat kell fizetni. 

Ez a reklámalapú modell a jövő év elején indul az Egyesült Királyságban, Németországban és Kanadában, majd Franciaország, Olaszország, Spanyolország, Mexikó és Ausztrália következik. 

Az Amazon állítása szerint a változtatások célja az új tartalmi beruházások finanszírozása. Az Amazon már korábban is kísérletezett a reklámokkal, hirdetéseket mutatott be egyes sorozatok előtt és olyan sportesemények alatt, mint a "Thursday Night Football" és a Bajnokok Ligája félidei szünetei.