A Netflix a 2024-es negyedik negyedévi eredményjelentésének részeként bejelentette, hogy több piacon, köztük az Egyesült Államokban is emeli az előfizetési díjakat.
A reklámok nélküli Standard csomag 2,50 dollárral 17,99 dollárra emelkedik havonta, ami három év óta az első változás. Eközben a reklámokkal támogatott csomag 1 dollárral 7,99 dollárra emelkedik, a Premium csomag pedig 2 dollárral 24,99 dollárra.
Az extra profil hozzáférés további 1 dollárral, 8,99 dollárra emelkedik. A vállalat az emeléseket azzal magyarázza, hogy továbbra is a programok fejlesztését és az értékteremtést helyezik előtérbe, és ezt a stratégiát Greg Peters társ-vezérigazgató is megerősítette.
Az emelések ellenére a hirdetésekkel támogatott szint egyre nagyobb teret nyer, az új előfizetők több mint 55%-a választotta ezt az opciót az elmúlt negyedévben.
A legutóbbi negyedévben a Netflix a történetének legnagyobb előfizetőszám-növekedését is elérte, 18,9 millió új felhasználóval.
A most bejelentett áremelés egyelőre nem érinti a hazai előfizetőket.