Az már biztos, hogy nem ez lett Scarlett Johansson legjobb filmje, mondjuk a Marvelé se. Az akciókoreográfiák jól sikerültek, és ezzel ki is merült a produkció összes erénye. A történet olyan sablonos, amennyire csak lehet, a CGI néhol a stúdióhoz méltatlanul katasztrofális (például a budapesti autós üldözéses jelenetnél), a karakterek pedig olyan fantáziátlanok, hogy az már fáj. Rachel Weisz borzalmas frizuráján csak a még borzasztóbb sminkje tesz túl: értem, hogy orosz kémnőt kellett faragni belőle, de a végeredmény majdnem komikus, képtelenség komolyan venni. David Harbour egy komplett Amerika Kapitány karikatúra, talán Florence Pugh volt az egyetlen, aki valamelyest hihetően alakított, bár az ő karaktere sem volt túlgondolva. A jobb sorsra érdemes Olga Kurylenko pedig olyan B-filmes maszkot kapott pár perces szerepéhez, hogy majdnem elröhögtem magam. Az akciók valóban pofásak, azonban az indokolatlanul hosszú játékidő nagy része sajnos unalomba fullad.
Az már biztos, hogy nem ez lett Scarlett Johansson legjobb filmje, mondjuk a Marvelé se. Az akciókoreográfiák jól sikerültek, és ezzel ki is merült a produkció összes erénye. A történet olyan sablonos, amennyire csak lehet, a CGI néhol a stúdióhoz méltatlanul katasztrofális (például a budapesti autós üldözéses jelenetnél), a karakterek pedig olyan fantáziátlanok, hogy az már fáj. Rachel Weisz borzalmas frizuráján csak a még borzasztóbb sminkje tesz túl: értem, hogy orosz kémnőt kellett faragni belőle, de a végeredmény majdnem komikus, képtelenség komolyan venni. David Harbour egy komplett Amerika Kapitány karikatúra, talán Florence Pugh volt az egyetlen, aki valamelyest hihetően alakított, bár az ő karaktere sem volt túlgondolva. A jobb sorsra érdemes Olga Kurylenko pedig olyan B-filmes maszkot kapott pár perces szerepéhez, hogy majdnem elröhögtem magam. Az akciók valóban pofásak, azonban az indokolatlanul hosszú játékidő nagy része sajnos unalomba fullad.