Egy veszélyes csoport felfedi Natasha Romanoff (Scarlett Johansson) múltjának legpiszkosabb részleteit, az orosz kémnő ezért kénytelen szembesülni a korábbi életéhez kapcsolódó félelmetes összeesküvéssel. Taskmaster, a könyörtelen bérgyilkos folyamatosan a nyomában van, és addig nem nyugszik,… több»
Vártam már ezt a filmet, mert nagy Marvel rajongóként kíváncsi voltam a karakter előtörténetére és arra, hogy egy női rendező (Cate Shortland) vajon mit tud kihozni Natasha Romanoff spin-off sztorijából. A végeredmény számomra meglehetősen vegyes let... teljes kritika»
Natasha Romanoff halála a Bosszúállók - Végjátékban nem csupán erkölcsi áldozat volt. Annak allegóriájaként is értelmezhető, ahogy a Marvel az elmúlt bő 10 évben módszeresen elpazarolt – mondhatni feláldozott – egy olyan különleges és szuggesszív kar... teljes kritika»
Az már biztos, hogy nem ez lett Scarlett Johansson legjobb filmje, mondjuk a Marvelé se. Az akciókoreográfiák jól sikerültek, és ezzel ki is merült a produkció összes erénye. A történet olyan sablonos, amennyire csak lehet, a CGI néhol a stúdióhoz méltatlanul katasztrofális (például a budapesti autós üldözéses jelenetnél), a karakterek pedig olyan fantáziátlanok, hogy az már fáj. Rachel Weisz borzalmas frizuráján csak a még borzasztóbb sminkje tesz túl: értem, hogy orosz kémnőt kellett faragni belőle, de a végeredmény majdnem komikus, képtelenség komolyan venni. David Harbour egy komplett Amerika Kapitány karikatúra, talán Florence Pugh volt az egyetlen, aki valamelyest hihetően alakított, bár az ő karaktere sem volt túlgondolva. A jobb sorsra érdemes Olga Kurylenko pedig olyan B-filmes maszkot kapott pár perces szerepéhez, hogy majdnem elröhögtem magam. Az akciók valóban pofásak, azonban az indokolatlanul hosszú játékidő nagy része sajnos unalomba fullad.
A hozzászólás cselekményleírást tartalmazhat!
Tulajdonképpen ez a film szerintem Natashának egy jó előzménytörténet, és a végén (legalábbis egy részben) méltó emlék is volt. Nos, egészen addig, míg a másik nő odajött, és Sólyomszemet hibáztatta a haláláért, ami azért nem igaz... Ettől eltekintve... több»
A film elején 10 percben lepörgetett felnövéstörténetre ezerszer kíváncsibb lettem volna, mint a helyenként elcsépelt akciózásra. Az Ultron korában bevágott emlékek továbbgondolását kár, hogy kihagyták. Így nagyon kétdimenziós lett a történet. Persze voltak mélyebb, beszélgetős jelenetek, de a "mentsük meg a világot" oldala a történetnek annyira gyenge lett, hogy nem tudja az átgondoltabb rész sem felhúzni. Azért jó, hogy megvalósult és lezárást kapott a karakter. Meg persze tudom, hogy 2 órás maratoni játékidőbe is kevés dolog fér bele, úgyhogy minden hiányossága ellenére is 4/5. David Harbour és Rachel Weisz pedig fantasztikusak voltak, ahogy Florence Pugh is remekelt. Jó színészekből és karakterekből tehát nem volt hiány. Emiatt lett mégis élvezetes a végeredmény.
A film összbevétele 219 773 340 dollár volt (imdb.com), míg a magyarországi piacon 437 417 034 forintot termelt. A hazai mozik összesen 265 147 mozijegyet értékesítettek a produkcióra.
A filmben Melina Vostokoff Natasha nevelőanyja. A képregények szerint Melina valójában Iron Maiden néven az orosz kormány ügynöke, és megszállottan gyűlöli Natashát.
(Artemisia )Alexi Shostakov valójában nem Natasha nevelőapja volt, hanem a férje. Miután Shostakov részt vett a Szovjetunió szuperkatona-programjában, és ő lett a Vörös Őr, egy bevetés során hosszú időre nyoma veszett, Natasha úgy tudta, hogy meghalt. Ezután szerelmi afférba bonyolódott Sólyomszemmel. Évekkel később találkozott férjével, a Vörös Őrrel, akiről kiderült, hogy nem halt meg, azonban már elhidegültek egymással. Később Bruce Bannerhez fűzték gyengéd szálak Natashát.
(Artemisia )Szeretnéd használni a Mafab értékelését a weboldaladon?
Használd ezt a HTML-kódot »