Árvai Joli 1986-ban, a szigorúan ellenőrzött Magyar Televízióban teremtette meg az új film legfontosabb műhelyét, a Fiatal Művészek Stúdióját. Nemcsak a hagyományos televíziós művészet - az igényes tévéjátékok, sorozatok fénykora volt ez -, hanem az újító, kísérleti mozgóképé is. Ennek az izgalmas, pezsgő szellemiségű műhelynek-szalonnak volt létrehozója, haláláig fáradhatatlan háziasszonya-úrnője majd tizenöt évig Árvai Jolán.Egyszerre értett szót a hisztérikus, túlhajtott egójú, farmeros-trikós művészekkel, a tompa-unalmas pártvezetőkkel, és a sima szavú, törtető tévés playboyokkal. Kivételes időszak volt ez: sok filmkészítő számára jelentett nemcsak…
Több
Árvai Joli 1986-ban, a szigorúan ellenőrzött Magyar Televízióban teremtette meg az új film legfontosabb műhelyét, a Fiatal Művészek Stúdióját. Nemcsak a hagyományos televíziós művészet - az igényes tévéjátékok, sorozatok fénykora volt ez -, hanem az újító, kísérleti mozgóképé is. Ennek az izgalmas, pezsgő szellemiségű műhelynek-szalonnak volt létrehozója, haláláig fáradhatatlan háziasszonya-úrnője majd tizenöt évig Árvai Jolán.Egyszerre értett szót a hisztérikus, túlhajtott egójú, farmeros-trikós művészekkel, a tompa-unalmas pártvezetőkkel, és a sima szavú, törtető tévés playboyokkal. Kivételes időszak volt ez: sok filmkészítő számára jelentett nemcsak munkalehetőséget, megélhetést, hanem menedéket is az FMS. A legkülönfélébb műfajokban készültek itt a Művek, melyek létrehozását egyetlen cél, az értékteremtés vezérelte.