A középiskolát követően különböző adminisztratív munkáskakörökben dolgozott, majd a Magyar Televízónál lett rendező asszisztens. Közel harminc évesen elvégezte a Színház- és Filmművészeti Főiskolát. Munkát vállalt a Dialóg Filmstúdió igazgatójaként és a Duna Televízió szinkronstúdiójának vezetőjeként is egyaránt.
Olyan filmeket rendezett, mint az Árvíz (1970), a Tüzek, tűzkatasztrófák (1977), a Veri az ördög a feleségét (1977), a Dögkeselyű (1982), A... Több
A középiskolát követően különböző adminisztratív munkáskakörökben dolgozott, majd a Magyar Televízónál lett rendező asszisztens. Közel harminc évesen elvégezte a Színház- és Filmművészeti Főiskolát. Munkát vállalt a Dialóg Filmstúdió igazgatójaként és a Duna Televízió szinkronstúdiójának vezetőjeként is egyaránt.
Olyan filmeket rendezett, mint az Árvíz (1970), a Tüzek, tűzkatasztrófák (1977), a Veri az ördög a feleségét (1977), a Dögkeselyű (1982), A kárókatonák még nem jöttek vissza (1985), a Családi kör (1989-1990), a Testvérek, Kincsesek (2002) vagy az Európa oszlopai (2005).
Forgatókönyvíróként jegyzi a Családi kör, a Sortűz egy fekete bivalyért (1985), A főügyész felesége (1990), Az utolsó nyáron (1991) című filmeket. Producerként működött közre, a Túlvilági beszélő (1992), A csalás gyönyöre (1992), az Ördög vigye (1992) és a Jobb szépnek és gazdagnak lenni (1993) című filmekben.
1978-ban Balázs Béla-díjat nyert, 2007-ben pedig Kossuth-díjjal tüntették ki.
(indingo)