Ezt a filmet választottam a nyert mozijegy utalvánnyal, (bár ne tettem volna!) ezúton azért köszönöm! Mindig van lejjebb! Nem láttam – szerencsére – a „Pappa pia” című remekművet, így bátran minősíthetem ezt a filmet a legrosszabb magyar vígjátéknak. Egy szóval jellemezve: rettenetes. El nem tudom képzelni, hogy mitől olyan (állítólag) sikeres színdarabként a Játékszínben, mert a filmváltozatnak se íze, se bűze.

A létrehozására kiadott 365 millió egyetlen ok miatt nem feleslegesen kidobott pénz, legalábbis az, amit ebből a színészek és a műszak gázsijára kifizettek. A színészek közül igazából azonban csak ketten érdemelték meg: Oroszlán Szonja (első általam értékelhető alakítása az írónő szerepében) és Szabó Simon, Márió szerepében, ő volt az egyetlen akinek láttán egy-egy félmosolyra húzódott a szám. A többiek a futottak még kategória legalja.

Amennyiben ők a fiatal színészgeneráció legjava, úgy végveszélyben van a nagy múltú magyar színjátszás. Állítom, hogy az utcáról találomra behívott járókelő sok esetben jobb alakítást tudott volna nyújtani, mint például Klem Viktor, vagy a fájától nagyon messze esett Haumann Máté. Összecsapott, hevenyészett forgatókönyv, Búss Gábor Olivér munkája, úgy látszik az „Üvegtigris” első része teljes mértékben kiszipolyozta vélt, vagy valós tehetségét, mert abból ide egy morzsányi sem jutott.

Erősen bízom abban, hogy Dobó Kata többet az életben nem kap rendezésre megbízást, mert ez a munkája bebizonyította, hogy nagyjából annyit ért hozzá, mint tyúk az ábécéhez. Leginkább a „nézhetetlen” értékelés lenne a legmegfelelőbb számomra, de mivel elkövettem azt a hibát, hogy megnéztem legyen „rossz”, de háromszor aláhúzva!

49 Kölcsönlakás  (2019)

romantikus | vígjáték

Adott egy épp felújítás alatt álló lakás, és számtalan ember, akik mind egy kicsit máshogy szeretnék élvezni a lakás nyújtotta lehetőségeket. Itt van rögtön két férj,... több»