(HBO) Max: Szinte fillérekbe kerül a legújabb, legolcsóbb előfizetés, de van egy hátránya

Az ünnepek előtt 2,99 dollárra csökkenti az HBO Max a hirdetésekkel támogatott előfizetői csomagját.

A streamingszolgáltató az előfizetők számának növekedését várja az új csomag bevezetésétől. A 9,99 dolláros alapdíjhoz képest 70%-os kedvezmény az első hat hónapban lesz elérhető az új és visszatérő előfizetők számára, az akció a mai naptól veszi kezdetét és egészen november 27-ig tart.

A Warner Bros. Discovery nemrégiben arról számolt be, hogy a harmadik negyedév szeptember 30-i végére 95,1 millió streaming-előfizetője volt, ez a mutató azonban jelentős, mintegy 1 milliós csökkenést jelentett a 2022-es év vége óta.

Ez a visszaesés ugyanakkor kevésbé meglepő, mivel a vállalat már korábban jelezte, hogy a Discovery+ és az HBO Max műsorainak májusi egyesítése az átnevezett Max szolgáltatásban rövid távon előfizetőveszteséget fog eredményezni. 

A reklámokkal bevezetett csomagok bevezetése korábban már nagyobb port vert fel a Netflix és Disney előfizetői körében is, Max azonban egyelőre nincsenek hivatalos és pontos kimutatások arról, mennyien is választották eddig a reklámokkal támogatott csomagot.