Már holnap a Netflixen: Nem érdemes kihagyni a nagy shopping-összeesküvésről szóló új dokut

Holnaptól elérhető a Netflixen a Nic Stacey által készített Vedd meg most: A shopping-összeesküvés című dokumentumfilm.

A film leleplezi, hogy az olyan vállalatok, mint az Amazon és az Apple, milyen taktikákat alkalmaznak, hogy a vásárlókat a folyamatos vásárlásra késztessék, amely gyakorta végül felesleges fogyasztáshoz vezet. Ez a stratégia a fogyasztói szokások kihasználására, az újabb vásárlások iránti csillapíthatatlan vágyat kívánja táplálni, a most megjelent produkcióban pedig bennfentes személyek szólalnak meg, akik némi betekintést is nyújtanak ezen vállalatok a kulisszái mögé.

A dokumentumfilm egyúttal rávilágít a túlzott fogyasztás környezeti és társadalmi következményeire, kiemelve a jövő generációira nehezedő terheket, amelyek a hulladéklerakókat megtöltő, egyre nagyobb mennyiségű kidobott áru miatt keletkeznek.

Vedd meg most: A shopping-összeesküvés holnaptól tehát elérhető a platformon, a film mafabos adatlapján található Netflix ikonra kattitnva pedig közvetlenül elindítható lesz a lejátszás a premier napjától, amennyiben rendelkeztek előfizetéssel a szolgáltatónál.

dokumentum

A film lerántja a leplet a világ vezető márkáiról, leleplezve a rejtett taktikákat és stratégiákat, amelyeket arra használnak, hogy mindannyiunkat a vásárlás végtelen... több»