A Queen karrierjéről és a Freddia Mercury életéről szóló Bohém rapszódiahoz végre megérkeztek az első hivatalos promóciós anyagok – vagyis úgy tűnik, hogy a hosszas halogatás, hallgatás és mindenféle zavaros produkciós esemény után a film elkészült, és ezt a közönség is látni fogja.

A Rami Malek főszereplésével készült film a zenekar 1970 és 1985 közötti időszakára koncentrál, amikor a Queen üstökösként tűnt fel, robban tbe a köztudatba és kényszerítette térde az egész világot – és most már arról is lehet nézi elképzelésünk, hogy milyen filmélményre számíthatunk a készítőktől.

Eddig ugyanis egy-két fotón kívül nem sok anyaggal örvendeztettek meg minket, bár lehet, hogy kisebb gondjuk is nagyobb volt annál, hogy mit tud a közönség. A film ugyanis meglehetősen döcögősen jött össze: az ötlete még 2010-ben merült fel, Peter Morgan írta a forgatókönyvét, és az eredeti tervek szerint Sacha Baron Cohen játszotta volna a főszerepet. A rendezéshez szóba került David Fincher és az Oscar-díjas Tom Hooper neve is. Ám ez a verzió kreatív nézeteltérések miatt kútba esett, Cohen távozott, és Dexter Fletcher tűnt az új rendező-jelöltnek. Addig a pontig, amíg ő sem szállt ki – szintén hasonló okok miatt.

Végül Bryan Singer kezébe nyomták a forgatókönyvet, és ő is kezdte el rendezi a filmet (illetve ő hozta magával a főszereplő Maleket), ám a forgatás során egyre lehetetlenebbül és alkalmatlanabbul viselkedett, sőt, volt olyan, hogy fel sem bukkant a helyszínen, így az operatőrnek kellett levezényelnie a munkát. Végül decemberben kirakták a produkcióból, és a maradék munkát Fletcherre bízták, aki össze is hozta a szükséges mennyiségű anyagot.

Ennyi variálás után, örüljünk, hogy a film egyáltalán elkészült – viszont a trailert elnézve egy igen zeneközpontú, aprólékos és precíz, korhű darabot láthatunk majd viszont a mozikban. A hitelesség pedig nagy vesszőparipa egy olyan történetben, amelynek jó pár tagja él még. Brian May és Roger Taylor aktívan kivették a részüket a munkából, ugyanis ők voltak a film zenei producerei.