Sydney Sweeney American Eagle reklámkampánya nagy port kavart az utóbbi időben Amerikában. A reklámban szereplő szójáték napok óta beszédtéma a konzervatív média és az alelnök, J.D. Vance körében. A szlogen ugyanis könnyen félreérthető: „Sydney Sweeney has great jeans” („Sydney Sweeney-nek nagyszerű farmerei vannak”) – áll a reklámban, ám az angol nyelvben a genes (gének) és jeans (farmer) szavak kiejtése igencsak hasonló, melyet a reklámvideó ki is használ.

A videóban Sweeney (legutóbbi szerepei a cikkünk galériájában) egy American Eagle hirdetőtábla felé sétál, ahol a „Sydney Sweeney-nek nagyszerű génjei vannak” szlogen látható. Kihúzza a „gének” szót, és „farmer”-re cseréli. Egy másik videóban Sweeney így nyilatkozott: „A gének a szülőktől az utódokhoz öröklődnek, gyakran meghatározva olyan tulajdonságokat, mint a hajszín, a személyiség és még a szemszín is. Az én farmerom kék.”

Miután az interneten néhány kóbor hang azzal vádolta őket, hogy fasiszta eugenika ideológiát és egyebeket hirdetnek, a Fox News, Megyn Kelly volt műsorvezető és a Fehér Ház kommunikációs főnöke, Steven Cheung felerősítették ezeket a hangokat a közösségi médiában. A ruházati cég távol tartotta magát a vitától – egészen mostanáig.

„A »Sydney Sweeney-nek nagyszerű farmerei vannak« mindig is a farmerről szólt, és mindig is a farmerről szólt” – tette közzé a cég. „Az ő farmerja. Az ő története. Továbbra is ünnepelni fogjuk, hogy mindenki magabiztosan, a saját módján viseli az AE farmerét. Egy nagyszerű farmer mindenkinek jól áll.”

Sweeney, aki számos kampány és termék arca, semmit sem mondott az AE kampányról vagy a vitáról. Emellett egyetlen jelentős demokrata sem lépett nyilvánosság elé, hogy nyilatkozzon az Emmy-díjra jelölt Sweene kampányáról.

További friss hírekért és ajánlókért csak görgess lejjebb!