Netflix: Hihetetlen, hogy mekkora százalékát tette ki a platform a teljes internet forgalmának 2022-ben

Kiderült, melyik streaming platfrom vonzotta a legtöbb felhasználót világszerte 2022-ben.

Az internet forgalmának 14,9 százalékát adta a Netflix világszerte 2022-ben. Ezzel a lenyűgöző számmal a platform még a Youtube-ot és a Tiktokot is lekörözte, derült ki a Statista oldal tanulmányából.

A csökkenő előfizetések ellenére, amelyek arra késztették a Netflixet, hogy a reklámok bevonásával és a fiókmegosztások átgondolásával új alapokra helyezkedjenek, ezzel az eredménnyel végképp nincs miért szégyenkeznie.

Ehhez képest a Disney+ a forgalomnak "csak" a 4,5 százalékát adta, míg a Prime Video esetében 2,8 százalékos a mutató. Ha összeadjuk a számokat, a streaming platformok 2022-ben a sávszélesség 22 százalékát vették igénybe, ami bizonyítja az otthoni szórakoztatás vonzerejét.

A Youtube a második helyen áll a rangsorban a forgalom 11,6 százalékával. A közösségi oldalakon a Tiktok a globális forgalom 3,9 százalékával az első helyen áll, megelőzve a Facebookot, mely 2,9 százalékkal büszkélkedhet.