Nehéz eldönteni, hogy maga a reklám a kínosabb vagy az a magyarázkodás, amit a cég utána lenyomott. Az elmúlt napokban bejárt a közösségi médiát egy kép, amely a Harper Wilde fehérneműmárka Instagram-oldaláról indult el. És rendkívül kínos helyzetben hozta Ryan Reynoldsot és magát, a céget is.

Pedig a reklám maga, valójában nem több mint egy rózsaszín háttérre írt fehér szöveg. Csak épp a mondanivalója roppant kínos: "Ez a melltartó olyan, mintha Ryan Reynolds gyengéden fogná a melledet és a füledbe súgná, hogy jól csinálod a dolgodat. Őszintén."

Nem meglepő, hogy a reklám kinyitotta a bicskát sokak zsebében, akik nem tétlenkedtek nemtetszésüknek hangot is adni. Rengeteg tweet született, amely élesen kritizálja, ízléstelennek titulálja a reklámot. Volt olyan, aki egyenesen Ryan Reynolds oldalára továbbította, hogy megerősítést kérjen a sztártól a közreműködéséről.

A dolog akkora visszhangot kapott, hogy a cég törölte az eredeti bejegyzést az Instagram-oldaláról, majd közleményt adott ki. Ebben arról írtak, hogy a szöveg valójában az egyik vásárlójuk véleménye, amelyet több más hasonlóval együtt elég pimasznak tartottak, hogy reklámot csináljanak belőle

Ugyanakkor azt is hozzátették, hogy a platform a képek alját levágta, így az erre utaló szöveg is lemaradt. A céget 99 százalékban nők alkotják, akik maguk is elhatárolódnak mindennemű szexizmustól és a nem kölcsönösségen alapuló mellfogdosástól…