2021.08.31 15:23 Interfectorem Sabnock Olvasottság: 388x
3

Emily, maradj inkább hangtalan!

Tate Taylor filmje egy regény adaptációja, és mivel nem olvastam a könyvet, arról nem tudok nyilatkozni. De a film szörnyű és förtelmesen rossz. Egyedül a szomorkás, őszi képsorok, amik valamit adnak, de ennyi a pozitívum az egészben. Danny Elfman elég jó zenét komponált, az legalább nem volt "thrash", de ez nem mondható el a filmről és a bűn rossz színészi teljesítményekről. Az, hogy egy ilyen tapasztalatlan és zöldfülű ember kezébe adnak egy ilyen forgatókönyvet, ami szubzsánere szerint egy pszichológiai thriller, ami nem egy könnyű műfaj, iszonyatosan nagy felelőtlenség. Nem is értem a koncepcióját a producereknek. Emily Bluntot amúgy sem tartom valami óriási talentumnak, és szerencsémre ebben a filmben ezt tökéletesen alá is támasztotta...

A történet, hogy egy szétcsúszott asszony, akinek nincs élete, oda-vissza utazgat vonattal, és beleéli magát egyes emberek életébe. Megan (Haley Bennett) élete a vonatról tökéletesnek tűnik, és mikor szintén a vonat ablakából megpillantja, hogy a szőkeség megcsalja egy idegen férfival a férjét, Scottot (Luke Evans), elpattan a fejében valami. Eszméletlenre issza magát, és elindul a szöszihez, hogy beszéljen vele. Másnap egy óriási sebbel a fején ébred, és fogalma sincs, mi történt vele tegnap, ráadásul a poén még csak most csattan, mert a szöszi Megan eltűnt, mint hallja a hírekből. Aztán megkutyulják kicsit a sztorit. Jönnek a flashbackek és a flashforwardok (kissé érthetetlen módon)...

Emily, maradj inkább hangtalan!

Mint kiderül, a szöszi eyecandy Rachel (Emily Blunt) ex-férjénél volt bébiszitter. Persze Tom megcsalta Rachelt egy harmadik nővel, egy Anna nevűvel (Rebecca Ferguson), mivel Rachel nem esett teherbe. Egyszóval mindenki sáros, és mindenki hibázott már, ki kisebbet, ki nagyobbat, szinte mindegyik karakterre ráfér a nagymosás, és még úgysem lennének teljesen tiszták. Egy olyan társadalomábrázolás, bármilyen szemmel is nézzük, ami sajnos nyugodtan, mint egy nagy kabát, ráhúzható szinte Földünk összes lakosára.

Szinte semmi nem tudott megfogni a filmben, kivétel Haley Bennett teste, ami szemet gyönyörködtető, legalább Taylornak volt egy jó húzása. Pedig thriller (is), de nem pörög, drámai elemekkel tarkított, de egyik szereplő sem szimpatikus, így nem sajnálhatók. A rendőri nyomozás is kimerül abban, hogy Rachelt vegzálják, de Megan senkit sem érdekel. Erin Cressida Wilson, a forgatókönyvíró és Tate Taylor, a rendező elszúrták. Nem kicsit, ellenben nagyon. Kinek ajánlom? Aki ha leveszi rajta a hangot, hamar el is alszik.

dráma | krimi | misztikus | thriller

Rachel Watson egy elvált nő, aki londoni munkahelyére tartva minden nap elhalad egykori háza mellett, ahol most korábbi férje és annak új családja él. A nő próbálja elterelni a... több»

3