Tipikus B-kategóriás, posztapokaliptikus sci-fi, amely egy globális vállalat által uralt, lidérces jövőben játszódik, ahol az emberek harca a gépek és vállalati diktatúra ellen folyik. A film industrial, sötét hangulata feszültséget teremt, de a cselekmény elsősorban sablonos fordulatokra és klasszikus „robotlázadás” témára épít. A karakterek egyszerűek, a színészi játék tisztes iparosmunka, Megan Ward újoncként korrekt, Paul Ganus hozza az átlagos főhőst, a mellékszereplők viszont felejthetőek. A forgatókönyv követ kitaposott utakat, a rendezés (Charles Band) mindent a látványos műtermi díszleteknek és az óriásrobotnak rendel alá, de ezzel együtt is csak átlagos feszességű B-film születik. Objektíven nézve a műfaj rajongóinak nyújt szórakozást, szubjektíven nosztalgiát kelthet azokban, akik szerették a '90-es évek videótékás sci-fit. Inkább sci-fi és B-filmek kedvelőinek, nosztalgiázóknak ajánlott, fiatalabb közönségnek kevesebb élményt ad.
Tipikus B-kategóriás, posztapokaliptikus sci-fi, amely egy globális vállalat által uralt, lidérces jövőben játszódik, ahol az emberek harca a gépek és vállalati diktatúra ellen folyik. A film industrial, sötét hangulata feszültséget teremt, de a cselekmény elsősorban sablonos fordulatokra és klasszikus „robotlázadás” témára épít. A karakterek egyszerűek, a színészi játék tisztes iparosmunka, Megan Ward újoncként korrekt, Paul Ganus hozza az átlagos főhőst, a mellékszereplők viszont felejthetőek. A forgatókönyv követ kitaposott utakat, a rendezés (Charles Band) mindent a látványos műtermi díszleteknek és az óriásrobotnak rendel alá, de ezzel együtt is csak átlagos feszességű B-film születik. Objektíven nézve a műfaj rajongóinak nyújt szórakozást, szubjektíven nosztalgiát kelthet azokban, akik szerették a '90-es évek videótékás sci-fit. Inkább sci-fi és B-filmek kedvelőinek, nosztalgiázóknak ajánlott, fiatalabb közönségnek kevesebb élményt ad.