Egyre több film témája hol részben, hol egészen a veteránok PTSD-je. Az eddigi, számomra legjobb, mondhatni etalon Bradley Cooper "Amerikai mesterlövésze". Ebben a filmben a PTSD-n és a gyászon keresztül próbáltak nekünk eladni egy állítólagos akció-thrillert, ami nem sikerült. Hiába a három húzónév, hiába az elfogadható sztori és indíték. Kliséhalmaz ez sajnos, ami még drámának sem megy el. Még működhetne is az agymosásos befolyásolás, hiszen a mai napig vannak, akik mások "nyomorát" kihasználva használják fel, irányítják a másikat, de ebben az esetben nincs kibontva ez a vonal. Időről időre kapunk valamennyit belőle, ami alig akar összeállni. Az akciók, legyen az kézitusa vagy kézifegyveres, elnagyoltak, tele kamerarángatással, és mind félhomályban, illetve villogó, felvillanó, vakító fényhatások mellett. Élvezhetetlen.
Egyre több film témája hol részben, hol egészen a veteránok PTSD-je. Az eddigi, számomra legjobb, mondhatni etalon Bradley Cooper "Amerikai mesterlövésze". Ebben a filmben a PTSD-n és a gyászon keresztül próbáltak nekünk eladni egy állítólagos akció-thrillert, ami nem sikerült. Hiába a három húzónév, hiába az elfogadható sztori és indíték. Kliséhalmaz ez sajnos, ami még drámának sem megy el. Még működhetne is az agymosásos befolyásolás, hiszen a mai napig vannak, akik mások "nyomorát" kihasználva használják fel, irányítják a másikat, de ebben az esetben nincs kibontva ez a vonal. Időről időre kapunk valamennyit belőle, ami alig akar összeállni. Az akciók, legyen az kézitusa vagy kézifegyveres, elnagyoltak, tele kamerarángatással, és mind félhomályban, illetve villogó, felvillanó, vakító fényhatások mellett. Élvezhetetlen.