Fliegauf Bence nem fél próbára tenni a nézőit. A Liliom ösvény ilyen szempontból visszatérés a rendező korábbi vadabb, kísérletezőbb kedvű világához, amit a Rengetegben és a Dealerben ismerhettünk meg. 65/100 Több
A Liliom ösvényben pedig összességében megvan mindkettő: egy érzelemgazdag, a fájdalmas élethelyezetekről sajátos elképzelések mentén mesélő darab, valamint a filmnyelvet már-már dadaista módon alkotóelemeire bontó elborult művészfilmes kézjegye. 5/10 Több
A formai elemek a mondanivalót teljes mértékben támogatva tűnnek elő, elmosodó, kézikamerás felvételek, absztrakt világot idéző hangkulissza, visszatérő szimbólumok által válnak a világ egyébként ismeretlen, elhanyagolt részei ismerőssé, otthonossá. Több
A film alapbaja a túlzásba vitt információ-visszatartás. Nem új vonás: a Dealerben (2004) nemcsak ez, de még a vizuális infók megvonása is nyomasztott. Itt ez a módszer négyzetre van emelve, hogy úgy mondjam. Több