Bűnös vagyok (2023)A díszlettervező Jean Rabasse először a Mon Crime című filmben dolgozott együtt François Ozonnal. Együtt rengeteg helyszínt kutattak fel, és olyan helyeket fedeztek fel, amelyeket még soha nem láttak a moziban.
Isten kegyelméből (2018)A film rendezője, François Ozon elmondta, hogy az áldozatok szemszögéből szerette volna ábrázolni a filmbeli eseményeket. Bevallása szerint ő maga inkább az emberi oldalra, és nem a vallásira illetve az ítélkezésre fókuszált.
#3
Frantz (2016)François Ozon elmondása szerint azért forgatta 16. egész estés filmjét fekete-fehérben, ugyanis a kort, melyben a történet játszódik a korabeli fotókról mi is csak fekete-fehérben ismerjük. Úgy véli, ez az ábrázolásmód hozzájárul a film hitelességéhez.
#4
Frantz (2016)François Ozon rendező rendkívül elismerő hangon szólt a film egyik főszerepét játszó Paula Beerről. "Mindössze húsz éves volt, de a játéka nagyon érett volt. Egyszerre tudta közvetíteni egy fiatal lány ártatlanságát és egy érett nő erejét."
A házban (2012)François Ozon azt mondta, azért nem választotta a film címéül az eredeti darab címét ("A fiú az utolsó sorban"), mert az túlságosan a történet egy aspektusára koncentrál.
#7
A házban (2012)François Ozon eredetileg a korának megfelelő, 16 éves színészt akart választani Claude szerepére, de rájött, hogy az ilyen korú színészek "nem elég érettek" a szerephez. Így esett a választása Emmanuelle Seignerre.
#8
A személyiség rajongói
Sajnáljuk, de bannoltuk a profilodat, így nem tudod szerkeszteni az oldalt ebben a hónapban.
Még nem erősítetted meg az e-mail címed!
Kérjük, lépj be a levelezési fiókodba és a regisztrációkor kapott e-mailben kattints a megerősítő linkre.
Ha nem kaptál ilyen e-mailt, akkor kérjük, kattints a lenti "Megerősítő e-mail újraküldése" gombra.