2023.09.11 10:26 Juki-onna Nézhetetlen Olvasottság: 405x
1

Csapás, csapás hátán

Egészen véletlenül keveredtem bele ebbe a történetbe. Kerestem volna egy szép romantikus filmet, de állandóan ezt a sorozatot „dobta a gép”. Gondoltam megnézem a 2022-ben készült filmet, talán már kiforrta magát annyira a történet, hogy mindenki boldog. Nem így volt. Ennyi évődést, vergődést, szakítást, kibékülést nem láttam 119 percben. Volt egy a „A szürke ötven árnyalata” film érzésem, de az sokkal színvonalasabb ennél a filmnél, pedig aztán ott is van vergődés rendesen. De ez? Lehet, hogy inkább a „365” sorozatra hasonlít. Mindenki tudja, hogy az élet nem mindig habos torta, de ez a - menj, maradj, mégis menj, ne menj- belesűrítve egy filmbe, megfekszi a gyomrot, és a film végén megkönnyebbülést éreztem, hogy végre vége, de aztán összerándult a gyomrom, amikor kiírták, hogy „folytatjuk”. Számtalan, számomra érthetetlen jelenet volt a filmben. Lehet, hogy ez annak köszönhető, hogy nem láttam az előző részeket, de azt hiszem ez így is fog maradni. Mikor Tessa (Josephine Langford) apja meghal, (vagyis nem tudjuk, hogy halott, csak fekszik a földön, lehet, hogy csak az eszméletét vesztette el ) Tessa, meg sem nézi az életjeleket nem kezd újraélesztésbe, pedig nem tudjuk mikor esett össze. Elkezd bömbölni, és nem hív mentőt. A másik főszereplő Hardin (Hero Fiennes-Tiffin) egy kicsit túl lobbanékony természet, állandóan iszik, kiabál, és nem tudom, hogy mi történt az ő apjával. Most nem az igazi apa, az apa? Most már mindegy. Emiatt felgyújtani valakinek a lakását? Utána meg mintha mi sem történt volna, Tessával autóznak a semmi közepén és megnyugtatás képpen szeretkeznek egyet, az nem számít, hogy leégett egy lakás. Értelmetlen egy film, nincs kerete, nincs szerkezete, nincs története, mondanivalója meg végképp nincs. Ide-oda csapkodunk, kocsikázunk, repkedünk Amerika és Anglia között. Hol Tessa megy Hardin után, hol fordítva. Remélem, (Anna Todd ) regénye jobb, mint a film (az biztos, hogy ezt sem fogom elolvasni). Lehet, hogy a forgatókönyvírón (Sharon Soboil) csúszott el a film vagy a rendező munkáján (Castille Landon)? Sosem fog kiderülni. Kár az időt pazarolni erre. Ez az én véleményem.


Csapás, csapás hátán

dráma | romantikus

Miután kiderül egy megdöbbentő igazság Hardin és Tessa családjáról, a két szerelmes azzal szembesül, hogy nem is különböznek annyira egymástól. Tessa már nem az az édes,... több»

1