![]()
Ez a filmnek titulált egy gyártási rendellensesség. Hiba a mátrixban. Nem a nagybetűs Mesefilm, hanem a gyermekkor brutális elárulása.
Csak enyhe példák: Gal Gadot a gonosz királynő maga a káprázatos pusztítás megtestesülése. Ő az egyetlen ok, amiért az ember egyáltalán elindítja ezt a produkciót. A probléma? A stúdió a legnagyobb tehetségét kezeli úgy, mint egy üveg méregfiolát: nem merik használni, nehogy felgyújtsa az egész vásznat. Gal Gadot hozza zseniális alakítását - csak hát pl. a kamera sűrűn kimarasztalja és jobbára a részleteit vette fel - vélem, ezzel is igyekezték ellensúlyozni az abszurddá lett helyzetet: ő az egészben, aki mindent visz - nem is indítottam el másért, de tulajdonképpen szuperül kihagyták - nem is értem a színésznőt, miért is vállalta ezt így be egyebek mellett.. Ám még így is látszik a dörgés.
![]()
Képzeld el, hogy a királynő a varázstükör előtt áll, és megkérdezi: "Tükröm, tükröm, mondd meg nékem, ki a legtehetségesebb?" A tükör pedig azt válaszolja: "Te, Fenséges Asszonyom, de a forgatókönyvírók ezt a tényt kínosan titkolják!“
Hófehérke (Rachel Zegler) nevetséges, idegen ágyba bújik önfeledten.. szuper.. A ház amúgy bájos, noha 7 férfi éldegél benne - poénos neveikkel, ó de cukik... igaz, törpék de ne feledje senki, ettől még öreg férfiak.. noha... pff... frappáns, hogy ne vegyem ezt túl komolyan, a törpék egy animációs alkotásból tévedtek ebbe a filmbe.. Azonban a mesebeli illúzió szétrobbant: számomra ettől azonban csak felnagyított lett a valóság, nem estem mesebeli illúziókba tőle.
Hófehérke nem egy mese, hanem egy valós idejű, biológiai veszélyhelyzet, aminek a végén a Herceg nem csókot ad, hanem védőoltást kér :D Borzalmasan szánalmas… Az egész az, ahogy van... Ez nem a katarzis, hanem a kreatív ötlettelenség cselekményi kódexe. S eme filmszerűség vége? Ohh, ne fáradj, én nem török össze ;)

