A Netflix még 2014-ben kötött több filmre szóló szerződést Adam Sandlerrel. Ezt a megállapodást aztán hamar megújították további filmekkel. És valószínűleg az együttműködés a jövőben sem szűnik meg, hiszen a komikus évek óta szállítja a streaming szolgáltató legnézettebb filmjeit. Idén a Hubie, a halloween hőse lett a befutó.

Bár a Netflix kezdettől fogva kategorikusan elzárkózik attól, hogy konkrét nézettségi adatokkal rukkoljon elő, azt azért rendre el szokta árulni, hogy épp melyik saját készítésű filmjük a legnépszerűbb. És a tavalyi évhez hasonlóan idén is Adam Sandler vitte el a pálmát.

Tavaly még a közepesen szörnyű Gyagyás gyilkosságra volt kíváncsi a fél világ, idén pedig a még annál is rosszabb kritikákat kapott Hubie, a halloween hőse a sláger. Ez is bizonyítja, hogy a kritikák a legritkább esetben rezonálnak a nézettségi adatokkal.

Mert a Hubie, a halloween hőse sok mindent kapott, de pozitív kritikákat alig. Nem csak a sajtó, de a nézők sem voltak tőle elájulva, a legtöbben a gyermeteg poénkodást húzták le, ami ugyebár a legtöbb Adam Sandler film sajátja. És mégis, a világ számos országában ez a film volt a legnézettebb idén.

A Netflix azt is hozzátette, hogy 2015 óta az előfizetőik több, mint kétmilliárd órányi Adam Sandler filmet néztek meg világszerte, vagyis tényleg mindenki kíváncsi a komikus filmjeire. Az persze más kérdés, hogy a rajongás miatt választják-e ezeket az alkotásokat egy-egy szombat esti filmezéshez, vagy pont azért, mert mindenki lehúzza őket. És az ilyesmi köztudottan kíváncsivá teszi az embert.